LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Θέματα αγοράς

Θέματα αγοράς
Scooter 300 κ.εκ. και κόστος χρήσης
Piaggio Beverly Tourer 300 i.e
Διαβάστηκε από 95289 αναγνώστες
Ταξίδι στον αυτόματο
Μερικά μοντέλα το μόνο που χρειάζονται είναι ένα όνομα για να πετύχουν. Και όταν το όνομα αυτό είναι το Beverly, η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη. Πόσο μάλιστα όταν το εν λόγω μοντέλο δεν διαθέτει μόνο το όνομα, αλλά και τη χάρη, η οποία οφείλεται κατά πολύ και στο νέο κινητήρα των 278 κ.εκ. Η έκδοση Tourer αποτελεί μια διασταύρωση του απλού Beverly με το Cruiser -τα οποία αμφότερα έχουν βρεθεί στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων στα scooter.
Αισθητική: Beverly+ Beverly Cruiser = Beverly Tourer
Αισθητικά, το Tourer μοιάζει με το αποτέλεσμα των δύο προηγούμενων εκδόσεων της σειράς Beverly: της απλής και της Cruiser. Με μια πρώτη ματιά, λοιπόν, η εμφάνισή του μοιάζει συνηθισμένη και ακολουθεί τα μοτίβα της κατηγορίας, με πολλά πλαστικά, συνηθισμένες γωνίες και αρκετές καμπύλες. Ωστόσο, το Tourer 300 διαθέτει και πολλά ρετρό στοιχεία, τα οποία έχει δανειστεί από το Cruiser, όπως χρωμιωμένα μέρη και ένα ολοστρόγγυλο φανάρι να δεσπόζει πάνω στο τιμόνι. Πάντως, δεν είναι υπερβολικά ρετρό όπως το Cruiser. Διαθέτει ζελατίνα, ενώ και το τιμόνι του είναι ντυμένο με πλαστικό. 
Εργονομία / Άνεση: Άνετο!
Παρά τις μαζεμένες του διαστάσεις, το Beverly είναι πιο άνετο απ&#8217 όσο φαίνεται. Η θέση οδήγησης διατηρεί όρθιο τον κορμό του αναβάτη και η σέλα διαθέτει μαλακό αφρώδες. Οι γωνίες σε γόνατα και αγκώνες είναι φυσιολογικές και η δύο επιπέδων σέλα προσφέρει και στήριξη στη μέση του αναβάτη. Ο συνεπιβάτης, από την άλλη, θα βολευτεί εξίσου και θα πατήσει σε αρκετά φαρδιά μαρσπιέ, τα οποία βρίσκονται πίσω ώστε να μην ενοχλούν τον αναβάτη. Τέλος, όσον αφορά στην εργονομία, κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Η σέλα και το ντεπόζιτο ανοίγουν με κουμπιά στο τιμόνι, η ζελατίνα προσφέρει επαρκή προστασία και ο πίνακας οργάνων είναι ευδιάκριτος μέρα-νύχτα. 
Οδηγώντας: Γνώριμη αίσθηση
Η αίσθηση πάνω στη σέλα του Tourer 300 ήταν κάτι παραπάνω από γνώριμη, μιας και δεν διαφέρει από των υπολοίπων scooter της σειράς. Τι κι αν υπάρχουν κάποιες αισθητικές επεμβάσεις; Η αίσθηση που σου δίνει το Beverly παραμένει ίδια. Μέχρι, βέβαια, να ανοίξεις το γκάζι. Και, στην περίπτωση αυτή, η αίσθηση που σου δημιουργείται είναι ακόμη θετικότερη! Η λειτουργία του νέου μοτέρ ακολουθεί τις γενικότερες κατευθύνσεις που χαρακτηρίζουν τον κινητήρα Quasar της Piaggio. Με τη διαφορά ότι όλα γίνονται πιο γρήγορα! Οι επιταχύνσεις είναι ακόμη πιο άμεσες και το Tourer 300 θα κέρδιζε κατά κράτος ένα 250άρι Beverly σε κάθε περίπτωση. Κι ας μην έχει παραπάνω ιπποδύναμη. 
Η συμπεριφορά του, όμως, παραμένει στα ίδια επίπεδα. Το Beverly είναι ανάλαφρο, σταθερό και ικανό να πάρει μεγάλες κλίσεις, χωρίς να αγχώσει ή να τρομάξει τον αναβάτη του. Η μόνη περίπτωση που θα χάσει λίγη από τη σταθερότητά του είναι κοντά στην τελική του ταχύτητα. Επιπλέον, μπορεί να κινηθεί άνετα ανάμεσα σε αυτοκίνητα, χάρη στις μαζεμένες διαστάσεις του και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού.
To Tourer 300 είναι άνετο, ευκίνητο και ευέλικτο, είτε κινείται μέσα στην πόλη είτε έξω από αυτή.
Ροπή κινητήρα, ευελιξία, φρένα
Έλλειψη χώρων, κούνημα στα πολλά χιλιόμετρα
Τιμή ( ευρώ)4.257
Χρώματα Μαύρο, ασημί
Κόστος συντήρησης
Σύνολο: 2.331 ευρώ.
Ο ιδιοκτήτης του Downtown θα πληρώσει: 
• 1.399,44 ευρώ σε βενζίνη (μετά από 20.000 χλμ.) 
• 519,61 ευρώ για service (ολοκληρώνοντας 20.000 χλμ.)
• 376 ευρώ για το φτηνότερο πακέτο ασφάλισης για δύο χρόνια (188 ευρώ το χρόνο) 
• 36 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας δύο χρόνων
1ο Service (1.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), βαλβ. μετάδοσης. Σύνολο: 79,15 ευρώ
2ο Service (5.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), φίλτρο λαδιού, βαλβ. μετάδοσης, φίλτρο αέρα. Σύνολο: 79,35 ευρώ
3ο Service (10.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), βαλβ. μετάδοσης, μπουζί, φίλτρο αέρα, ράουλα φυγοκεντρικού Σύνολο: 140,86 ευρώ
4ο Service (15.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), φίλτρο λαδιού, βαλβ. μετάδοσης, φίλτρο αέρα. Σύνολο: 79,39 ευρώ
5ο Service (20.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), φίλτρο λαδιού, βαλβ. μετάδοσης, μπουζί, φίλτρο αέρα, ράουλα φυγοκεντρικού. Σύνολο: 140,86 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4Τ, 1Κ Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός298,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)32,5/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)2,3/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα)-
Κατ/ση (λίτρα/100 χλμ.)4,7
Βάρος (κιλά)Δ.Α.
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)145

 
 Οικονομία στον αυτόματο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Aprilia Scarabeo 300S
Gilera Nexus 300
Honda SH 300 i
Kymco Downtown 300i
Piaggio Beverly Tourer 300 i.e
SYM Citycom 300i


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ