Αναμφίβολα, η σειρά των Nexus αποτελεί την πιο sport επιλογή στην κατηγορία των scooter. To νέο Nexus 300, που αντικατέστησε την έκδοση των 250 κ.εκ., δεν ξεφεύγει από αυτόν τον κανόνα και η επιπλέον δύναμη του κινητήρα ενισχύει το δυναμικό του προφίλ. Πλαίσιο, φρένα και οδική συμπεριφορά παραμένουν στην κορυφή… Αισθητική: Scooter αλά ιταλικά
Οι Ιταλοί είναι μάγοι στο σχέδιο και αυτό επιβεβαιώνεται ακόμα μία φορά κοιτώντας το Nexus. Η επιθετικότητα είναι διάχυτη παντού πάνω στο
scooter της ιταλικής φίρμας, ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια: γωνιασμένα εμπρός φωτιστικά σώματα, "πονηρά" τοποθετημένα φλας και εισαγωγή αέρα στο ρύγχος που παραπέμπει σε ram air. Η ουρά διαμορφώνεται και αυτή με τη σειρά της με γωνίες που συμπληρώνονται από το εμπρός γαμψό φτερό. Εργονομία/άνεση: Σπορ και άνετο
Μπορεί το Nexus εξαρχής να δηλώνει τις σπορ προθέσεις του, όμως δεν ξεχνά και τον τομέα της άνεσης.
Ο χώρος για τα πόδια είναι επαρκέστατος ακόμα και για αναβάτες υψηλού αναστήματος, ενώ η σέλα, αν και λίγο σκληρότερη, είναι ιδιαίτερα ανατομική.
Το τιμόνι τοποθετεί το σώμα του αναβάτη σε λίγο επιθετικότερη στάση, δίχως όμως αυτό να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην άνεση.
Στον τομέα της εργονομίας, υπάρχουν ορισμένα παράπονα κυρίως λόγω της έλλειψης ενός μεγάλου αποθηκευτικού χώρου στην ποδιά, αλλά και του περιορισμένου χώρου, αντίστοιχα, κάτω από τη σέλα. Οδηγώντας: Το Superbike των scooter
Το Nexus αποτελούσε ανέκαθεν μια ιδιαίτερη περίπτωση scooter. Είναι ένα maxi
scooter, το οποίο θα κινηθεί και θα συμπεριφερθεί σαν sport σύνολο. Ο διττός αυτός χαρακτήρας γίνεται φανερός σε κάθε τομέα του Nexus. Είναι ογκώδες, αλλά ταυτόχρονα ευέλικτο και σπιρτόζικο. Η σέλα του είναι μεγάλη και άνετη, αλλά ταυτόχρονα ψηλή τοποθετώντας σε "μάχιμη" θέση το σώμα. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές, αλλά θα κοπανήσουν σπάνια. Και ο κινητήρας του είναι ισχυρός και "ευέξαπτος". Ειδικά, το νέο μοτέρ των 278 κ.εκ., το οποίο έχει κερδίσει σε ροπή, καθιστά το Nexus πιο ευέλικτο από ποτέ. Με τη ροπή να βρίσκεται ψηλότερα από του προηγούμενου 250 (2,3 kgm έναντι 2 kgm), το Nexus έχει κερδίσει πόντους στο δρόμο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
4Τ, 1Κ Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός
278
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
22,4/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
2,3/6.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
15
Κατ/ση (λίτρα/100 χλμ.)
-
Βάρος (κιλά)
Δ.Α
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
-
Η οδική συμπεριφορά του Nexus εντυπωσιάζει, μιας και παραπέμπει, όχι απλά σε μια καθημερινή μοτοσικλέτα, αλλά σε ένα
sport σύνολο
Ο μπροστινός τροχός είναι μεγαλύτερος από του Nexus 250, καθώς η διάμετρός του αυξήθηκε από τις 14 στις 15 ίντσες.
Τιμή ( ευρώ)
4.780
↑Οδική συμπεριφορά, αισθητική
↓
Χώροι
Χρώματα
μαύρο, κόκκινο
Κόστος συντήρησης
Σύνολο: 2.350 ευρώ.
Για το κόστος των service του Gilera Nexus 300 απευθυν-θήκαμε στο συνεργείο Fransesco. Ο ιδιοκτήτης του θα πληρώσει:
• 1.370 ευρώ σε βενζίνη (μετά από 20.000 χλμ.)
• 568,9 ευρώ για service (ολοκληρώνοντας 20.000 χλμ.)
• 376 ευρώ για το φτηνότερο πακέτο ασφάλισης για δύο χρόνια (188 ευρώ το χρόνο)
• 36 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας δύο χρόνων 1ο Service (1.000 χλμ.). Λάδια (2 λίτρα), φίλτρο λαδιού, ρύθμιση βαλβίδων Σύνολο: 71 ευρώ 2ο Service (5.000 χλμ.) Λάδια (2 λίτρα), φίλτρο λαδιού
Σύνολο: 62,80 ευρώ 3ο Service (10.000 χλμ.) Λάδια (2 λίτρα), φίλτρο λαδιού, μπουζί, ρύθμιση βαλβίδων,
έλεγχος ιμάντα κίνησης Σύνολο: 151 ευρώ 4ο Service (15.000 χλμ.) Λάδια (2 λίτρα), φίλτρο λαδιού
Σύνολο: 62,80 ευρώ 5ο Service (20.000 χλμ.) Λάδια (2 λίτρα), φίλτρο λαδιού, μπουζί, ρύθμιση βαλβίδων,
αλλαγή ιμάντα κίνησης Σύνολο: 221,30 ευρώ