Οι ταχύτητες που αναπτύσσει το SXG δεν ξεπερνούν τα 50 χλμ./ώρα. Έχοντας υπ´ όψιν το στοιχείο αυτό, το μικρό δισκόφρενο με τη διπίστονη δαγκάνα στον εμπρός τροχό και το παρόμοιου μεγέθους ταμπούρο πίσω, φτάνουν και περισσεύουν για την κίνηση μέσα στην πόλη. Ακόμη και αν αυτά σας φαίνονται λίγα, υπάρχει και ηλεκτρικό φρένο(!) που επεμβαίνει στη λειτουργία του πίσω τροχού, υποβοηθώντας την επιβράδυνση. Η αλήθεια είναι ότι η λειτουργία του μας προβλημάτισε λίγο, καθώς η ενεργοποίησή του είναι κάπως απότομη και σε δεύτερο χρόνο, χαλώντας την αρμονία που χρειάζεται για να σταματήσετε εκεί που θέλετε ή να πραγματοποιήσετε γρήγορους ελιγμούς ακριβείας.
Παράλληλα, με λίγη μεγαλύτερη πίεση στη μανέτα του ταμπούρου, το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού έρχεται σχετικά εύκολα (χάρη στο ηλεκτρικό φρένο), αν και δεν φοβίζει, λόγω μικρού βάρους και εύκολου χειρισμού. Εκεί που χρειάζεται περισσότερη προσοχή είναι στο βρεγμένο, καθώς η απότομη λειτουργία, σε συνδυασμό με τα πολύ στενά ελαστικά και τους μικρούς τροχούς, απαιτεί περισσότερη εγρήγορση εκ μέρους του αναβάτη.
Ένα μικρό δισκόφρενο εμπρός και ένα ταμπούρο στον πίσω τροχό είναι αρκετά για τις ταχύτητες που αναπτύσσει το XSG. Το μοντέλο διαθέτει και ηλεκτρικό φρένο.
Παρά το μικρό μέγεθος των τροχών, οι αναρτήσεις τα καταφέρνουν με τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων και λειτουργούν ακόμη καλύτερα με δύο άτομα.