1. Ολόσωμη εξάτμιση Akrapovic, από ανθρακόνημα, με συνολικό βάρος συστήματος κάτω από 5 κιλά! Οι χάρτες R, S, T, εδώ έρχονται χωρίς αλλαγή στην απόδοση (full power). Το σύστημα είναι μόνο για αγωνιστική χρήση.
2. Σφυρήλατες μπροστινές ζάντες. Πιο ελαφριές από τις ζάντες της στάνταρ έκδοσης, διατηρώντας όμως μέγιστη αντοχή. Μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος, πιο ευέλικτη αίσθηση.
3. Μπροστινό μέρος ρεζερβουάρ από ανθρακόνημα και kevlar. Αν επιθυμείτε, η Aprilia γράφει πάνω του ό,τι της ζητήσετε.
4. Σταμπιλιζατέρ από την Ohlins. Αντικαθιστά το σταμπιλιζατέρ της στάνταρ έκδοσης και βιδώνεται στις ίδιες θέσεις χωρίς μετατροπή.
5. Προστατευτικό κάλυμμα ρεζερβουάρ, από ύφασμα αλλά και ανθρακόνημα. Ανθεκτικό σε λάδι, βενζίνη και φως.
6. Πιρούνι FG616 της Ohlins. Έρχεται μαζί με την κάτω πλάκα. Για πάνω πλάκα, χρησιμοποιήστε την πλάκα της στάνταρ έκδοσης.
7. Αμορτισέρ Ohlins TTX36. Ό,τι καλύτερο για την πίσω ανάρτηση. Εξοπλισμένο με γραμμικούς αισθητήρες, πλήρως ρυθμιζόμενο.
8. Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, από billet αλουμίνιο. Ρυθμίζονται σε 9 διαφορετικές θέσεις. Εύκολα γυρίζετε το κιβώτιο σε ανάποδο, αγωνιστικό. Μόνο για αγωνιστική χρήση.
9. Φτερό από ανθρακόνημα. Μειωμένο βάρος σε σχέση με το πλαστικό φτερό της στάνταρ έκδοσης. Έρχεται σε ματ φινίρισμα.