Αν δε γνωρίζετε το ένδοξο παρελθόν της Aprilia στους αγώνες, τότε σίγουρα χρειάζεστε ένα φρεσκάρισμα γνώσεων. Στη σύντομη ιστορία της, η ιταλική εταιρεία έχει να παρουσιάσει ένα εκπληκτικό, και ιδιαίτερα εκτενές παλμαρέ, όσον αφορά σε κατακτήσεις τίτλων σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Σαράντα πέντε παγκόσμιοι τίτλοι, τριάντα έξι από αυτούς στα GP, 2 στα Superbike, και 7 εκτός δρόμου. Έτσι, με 282 νίκες, η Aprilia κέρδισε ένα ακόμη τίτλο, εκείνον της πιο νικηφόρας ιταλικής -και ευρωπαϊκής- μάρκας μοτοσικλέτας.
Όμως εκεί που πραγματικά ξεχώρισε, όσο κανείς άλλος, ήταν στις μοτοσικλέτες που αποτέλεσαν το "όπλο επιλογής" στα φυτώρια αναβατών αγώνων. Από τον Marco
Melandri, τον Casey Stoner, τον Marco Simoncelli, τον Max Biaggi, ακόμα και τον Valentino Rossi, όλοι οι παραπάνω έκαναν τα πρώτα τους αγωνιστικά βήματα, και σημείωσαν τους πρώτους τους θριάμβους, καβάλα σε μια Aprilia RS 125! Από το 1993 έως και σήμερα, περισσότερες από 100.000 RS 125 έχουν κατασκευαστεί και πουληθεί σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως.
Τώρα, η Aprilia αλλάζει τα δεδομένα, τοποθετώντας για το 2011 τετράχρονο κινητήρα στο RS, αλλάζοντας του έτσι και όνομα, σε RS4, όπου το 4 υποδηλώνει το τετράχρονο μοτέρ. Έτσι, το RS4 γίνεται η πρώτη τετράχρονη sport μοτοσικλέτα της εταιρείας από το
Noale, στα 125 κυβικά εκατοστά. Η μοτοσικλέτα δανείζεται εμφανισιακά στοιχεία από την πρωταθλήτρια RSV4, και ακόμα και από κοντά, δείχνει σχεδόν πανομοιότυπη με μια μεγάλη σε κυβικά Superbike.