Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής

Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής

Είναι αρκετά εύκολο να την ξεχωρίσεις από τη βασική έκδοση, αφού οι διαφορές στην εμφάνιση δεν περιορίζονται μόνο στα ιταλικά χρώματα με την καρό σημαία και στις κατακόκκινες ζάντες. Το λεπτεπίλεπτο κορμί της Extrema έχει πάνω της ανθρακονήματα και παρότι τα συναντάμε σε μικρές ποσότητες το βλέμμα πέφτει κατευθείαν επάνω τους, μιας και το παραπάνω υλικό είναι άρρηκτα συνδεμένο με αγωνιστικές μοτοσυκλέτες και εξωτικές κατασκευές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Από ανθρακονήματα κατασκευάζονται η καρίνα και το μπροστινό φτερό, όμως αυτό που τραβά τα περισσότερα βλέμματα είναι το επίσης ανθρακονημάτινο τελικό της εξάτμισης SC Project το οποίο δεν κρύβεται κάτω από τον κινητήρα όπως το εργοστασιακό. Είναι τοποθετημένο ψηλά, στην παραδοσιακή θέση, κάτι που κάνει τη μοτοσυκλέτα να δείχνει πιο έτοιμη για την πίστα, ειδικά σε συνδυασμό με το μονόσελο κάλυμμα και την βάση που καταργεί τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη (από τον εξοπλισμό δεν λείπει η σέλα του συνεπιβάτη και η βάση για τα πίσω μαρσπιέ).

Όπως και στη βασική έκδοση, η σχεδίαση των φέρινγκ δεν εξυπηρετεί μόνο το αισθητικό κομμάτι. Μετά από πολλές δοκιμές σε υπολογιστή, αεροσήραγγα και  δρόμο, οι τεχνικοί της Aprilia κατέληξαν στη γνωστή πλέον λύση δύο επιπέδων, με τα αεροδυναμικά φτερά να ενσωματώνονται στο εσωτερικό των φέρινγκ για να βελτιώνουν τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας αλλά παράλληλα να εκτρέπουν τον ζεστό αέρα από τον κινητήρα, χωρίς να αλλοιώνουν την αισθητική αρμονία του συνόλου.

Το RS 660 κρατά σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση του αρχικού concept αλλά και τα χαρακτηριστικά των σπορ Aprilia όπως ο τριπλός Led προβολέας στο μπροστινό μέρος ο οποίος είναι φυσικά led και διαθέτει και λειτουργία bending lights ώστε να φωτίζεται η εσωτερική πλευρά της στροφής όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση. Χαρακτηριστικό είναι και το πίσω μέρος με την αιχμηρή ουρά να θυμίζει έντονα RSV4, ενώ όσον αφορά στο θέμα της ποιότητας τα ανθρακονήματα δίνουν μια πιο εξωτική αύρα στην Extrema που θα ενισχυόταν ακόμη περισσότερο αν τα πλαίσιο-ψαλίδι παρέμεναν άβαφα όπως μας έχει συνηθίσει η Aprilia στα μεγαλύτερα μοντέλα της.
 

Σελίδα 1. Aprilia RS 660 Extrema - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά