Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Σε αντίθεση με το Tuono 660 Factory που φορά αμορτισέρ της Sachs με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, η έκδοση Extrema του RS 660 δεν διαφέρει ούτε στις αναρτήσεις ούτε φυσικά και στο πλαίσιο σε σχέση με τη βασική έκδοση. Παρ΄όλα αυτά, χάρη στην ολόσωμη εξάτμιση της SC Project και στα ανθρακονημάτινα τμήματα η Extrema ζυγίζει 3 κιλά λιγότερα, σταματώντας έτσι τη ζυγαριά στο εντυπωσιακό νούμερο των 180 κιλών με τη μοτοσυκλέτα σε κατάσταση λειτουργίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Να θυμίσουμε ότι το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος του και συνεργάζεται με αλουμινένιο ασύμμετρο ψαλίδι και αναρτήσεις της KYB, οι οποίες  αποτελούνται από ένα  πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που εδράζεται χωρίς μοχλικό. Στα φρένα η Brembo έχει τον πρώτο λόγο, καθώς συναντάμε ακτινική τρόμπα και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 320 χιλ μπροστά, διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220χιλ πίσω αλλά και σωληνάκια υψηλής πίεσης, με το ρυθμιζόμενο cornering ABS να προσφέρει δυνατότητα απενεργοποίησης για τον πίσω τροχό για χρήση σε πίστα και όχι μόνο.

Βέβαια, παρά το όνομά της, η Extrema δεν προορίζεται μόνο για την πίστα, οπότε τα ελαστικά που επιλέχθηκαν δεν είναι τα πιο ακραία Diablo Supercorsa SP, αλλά τα Rosso IV που έχουν περισσότερο δρομίσιο προσανατολισμό.
 

Σελίδα 1. Aprilia RS 660 Extrema - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά