Μπορεί η εμφάνιση του RS 660 να κινείται στα πρότυπα των καθαρόαιμων σπορ μοτοσυκλετών, όμως η θέση οδήγησης απέχει αρκετά από τη γνωστή άβολη στάση που έχεις στο μυαλό σου όταν ακούς superbike. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν φυσικά τα κλιπ ον που είναι τοποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνονται οι καρποί σου, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στην καθημερινή μετακίνηση και όχι μόνο.
Το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων δείχνει ογκώδες εκ πρώτης όψεως, όμως προσφέρει αρκετό χώρο για να κουμπώσουν τα γόνατα σωστά, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται σε ιδανικό ύψος ώστε να μην γίνονται κουραστικά αλλά ταυτόχρονα να μην βρίσκουν κάτω στη γρήγορη οδήγηση. Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις της μοτοσυκλέτας η σέλα είναι ευρύχωρη για κάθε σωματότυπο, έχοντας ικανοποιητικό αφρώδες και ύψος στα 820χιλ το οποίο χάρη στη στενή σιλουέτα επιτρέπει να πατήσεις με μεγάλη ευκολία στο έδαφος. Παρότι δύσκολα θα βρεθεί συνεπιβάτης που θα σε πείσει να αφαιρέσεις το μονόσελο, όταν τοποθετήσεις τη σέλα του συνεπιβάτη η οποία παρέχεται στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας θα διαπιστώσεις ότι είναι αρκετά μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας, κάτι που κάνει τη βόλτα με δύο άτομα απολύτως εφικτή.
Όσον αφορά στην πληροφόρηση του αναβάτη, όπως η βασική έκδοση έτσι και η Extrema εξοπλίζεται με την εντυπωσιακή έγχρωμη TFT οθόνη η οποία προσφέρει κάθε πληροφορία που μπορεί να χρειαστείς, ανεξάρτητα εάν οδηγείς στον δρόμο ή την πίστα. Για αυτό τον λόγο άλλωστε παρέχει ξεχωριστές απεικονίσεις Track-Road ενώ μεταβάλλει αυτόματα το φόντο από λευκό σε μαύρο ανάλογα με τον εξωτερικό φωτισμό. Η περιήγηση στο μενού γίνεται εύκολα με τους διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού και εκεί μπορείς να βρεις τα πάντα, από υπολογιστή ταξιδίου μέχρι χρονόμετρο. Επιπλέον, με την προαιρετική πλατφόρμα MIA μπορείς να επεκτείνεις ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της οθόνης συνδέοντας το κινητό σου μέσω Bluetooth, ώστε να βλέπεις σε αυτή οδηγίες από το GPS, κλήσεις, πληροφορίες για το ταξίδι κ.ά.