Η GT άποψη της KYMCO στα 300 κ.εκ., ακούει στο όνομα Xciting-R 300 και προβάλει χαρακτηριστικά και στοιχεία, που πλέον τείνουν να θεωρούνται «standard» και «παράδοση» για τα μοντέλα της KYMCO. Ας αρχίσουμε από τα φρένα. Μπορεί το ABS να απουσιάζει και να υπάρχει μόνο σύστημα συνδυασμένης πέδησης (UBS) αλλά οι δύο wave δίσκοι με τις κόκκινες δαγκάνες μπρoστά και ο μονός –επίσης “wave” δίσκος πίσω, αποτελούν ένα από τα καλύτερα «σετάκια» φρένων στην κατηγορία, με την απόδοση του να θυμίζει μοτοσικλέτα! Αν συνδυαστεί αυτό με τις στιβαρό μπροστινό που «δένει» στον λαιμό με δύο τιμονόπλακες και το σετάρισμα των αναρτήσεων που είναι σπορτίβικο χωρίς να θυσιάζεται η άνεση, έχουμε ένα αποτέλεσμα αρκούντως δυναμικό! «Μάχες» με την κίνηση, γρήγορη κάλυψη αποστάσεων στις περιαστικές οδούς αλλά ακόμα και ταξίδια, συμπεριλαμβάνονται στo «menu» του Xciting-R 300i, που θα φιλοξενήσει δύο άτομα στην σέλα του, προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης. «Κερασάκι στην τούρτα» η τιμή του, που το ανάγει ως μια από το πλέον συμφέρουσες αγορές στη κατηγορία.