Oι Harley-Davidson είναι μοτοσικλέτες με έκδηλο και μοναδικό χαρακτήρα. Από όπου και αν το πιάσεις το θέμα, ο χαρακτήρας αυτός αναβλύζει και εκπέμπεται σε μεγάλες ποσότητες, αποτελώντας επί της ουσίας και τον λόγο για να τις αγοράσει κανείς. Τι γίνεται λοιπόν όταν σε ένα μοντέλο που φέρει το έμβλημα τις εταιρείας έχουν διαφοροποιηθεί συστατικά από την πετυχημένη συνταγή του Milwaukee; Μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσικλέτα είναι η απάντηση... Η Street 750!Με τον υγρόψυκτο Revolution X V2 κινητήρα και εμφάνιση που δανείζεται στοιχεία από το V-Rod, αποτελεί το πιο προσιτό μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας και αυτό με τον πιο “καθημερινό” - commuter χαρακτήρα.
Σχεδίαση – ποιότητα κατασκευής
Χαμηλό και με πολλά στοιχεία muscle, το Street 750 δεν περνά απαρατήρητο, εκπέμποντας έναν hotrod δυναμισμό που εντυπωσιάζει. Σε συνδυασμό με την... μαυρίλα που κυριαρχεί σχεδόν στα πάντα, έρχεται σε αντίθεση με τα συνήθη για H-D γυαλισμένα και νικελωμένα μέταλλα και το συνολικό αποτέλεσμα είναι “σκοτεινό” και αρκούντως τσαμπουκαλεμένο! Σε ότι αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το Street 750 έχει την ατυχία να συγκρίνεται με τα μοντέλα των χιλιάδων ευρώ της αμερικανικής εταιρείας, που είναι αψεγάδιαστα. Αντικειμενικά και με βάση τη τιμή του, το μοντέλο βρίσκεται ποιοτικά πολύ πάνω από το μέσο όρο, με μοναδική παραφωνία, την “αταξία” που υπάρχει στα περάσματα των ντιζών και των καλωδιώσεσων στο σώμα της μοτοσικλέτας.
Κινητήρας
Ο νέος υγρόψυκτος V2 δεν έχει καμία σχέση με την “παραδοσιακή” αρχιτεκτονική και στήσιμο των αερόψυκτων μοτέρ της H-D. Οκταβάλβιδος, με 2ΕΕΚ, περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων στις 60 μοίρες (και όχι 45 που είναι στο standard στην H-D) και με χωρητικότητα 749 κ.εκ. έχει βασιστεί εν πολλοίς στο έτερο Y/Ψ μοτέρ της εταιρείας (αυτό του V-Rod) και αποτελεί κατά κάποιο τρόπο, μια μικρογραφία αυτού. Στην πράξη, ο κινητήρας, είναι πολύ εύστροφος, όχι μόνο για τα δεδομένα της Harley – Davidson αλλά γενικότερα συγκρινόμενος με αντίστοιχης διάταξης και χωρητικότητας μονάδες άλλων κατηγοριών.
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Δεδομένης της κατηγορίας που ανήκει, το Street 750 δεν μας επιφυλάσσει εκπλήξεις, ούτε και προκαλεί επιφωνήματα “wow” σε ότι αφορά στα περιφερειακά του. Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37 χλστ. μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω. Σε ότι αφορά στην πέδηση, δύο μονοί δίσκοι μπροστά και πίσω, ο πρώτος με διπίστονη δαγκάνα, αναλαμβάνουν το φρενάρισμα της μοτοσικλέτας. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε για ποιο λόγο δεν αναγράφουμε ποιο λεπτομερή χαρακτηριστικά (διαδρομές αναρτήσεων, διαμέτρους δίσκων κτλ.) είναι γιατί αυτά δεν διατίθενται από την H-D.
Οδηγώντας
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα νοιώθει κανείς άνετα και “οικεία” πάνω στην μοτοσικλέτα, ενώ τα στοιχεία που κερδίζουν άμεσα τις εντυπώσεις, είναι η δεμένη αίσθηση του πλαισίου και ο κινητήρας. Τα 180 χλμ./ώρα στο κοντέρ είναι μια σχετικά εύκολη υπόθεση για τον Revolution X που σου δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψεις και τη σταθερότητα που προσφέρει το άκαμπτο πλαίσιο. Το Street είναι απόλυτα σταθερό στην τελική του, ενώ εκείνο που δεν περιμένεις και σε εκπλήσσει ευχάριστα είναι η συμπεριφορά του Street στις στροφές. Το μόνο που το κάνει να διαφέρει από street-commuter μοτοσικλέτες είναι η ευκολία με την οποία βρίσκουν κάτω τα μαρσπιέ. Στους δρόμους της πόλης, στο πεδίο για το οποίο φτιάχτηκε, το Street παρουσιάζει μια απόλυτα ομοιογενή και φιλική εικόνα. Στο μποτιλιάρισμα δεν προβληματίζει καθόλου, καθώς έχει ιδιαίτερα ελαφριά αίσθηση και το τιμόνι του κόβει πολύ. Παράλληλα ο συμπλέκτης αλλά και το κιβώτιο είναι μαλακά στη χρήση τους και η γλυκιά και γραμμική απόκριση του γκαζιού θα σας επιτρέψει να κάνετε ακόμη και δύσκολες μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα με μεγάλη ευκολία. Το Street καταφέρνει σε αυτές τις συνθήκες να είναι πιο εύκολο και φιλικό ακόμη και από ένα Sportster, μια από τις πλέον εύκολες μοτοσικλέτες στο αστικό περιβάλλον, λόγω των πιο άνετων και ποιοτικών αναρτήσεων αλλά και του σημαντικά μικρότερου βάρους.