Στον τομέα των χώρων υπάρχει ένα scooter που ξεχωρίζει εμφανώς από τα υπόλοιπα και αυτό είναι το Burgman. Το scooter της Suzuki έχει χώρο για δύο κράνη κλειστού τύπου κάτω από τη σέλα και μερικά ακόμη μικροπράγματα και τρία συνολικά ντουλαπάκια στην ποδιά με το κεντρικό των 5,3 λίτρων να φέρει και παροχή ρεύματος. Πάνω στη σέλα θα κάτσουν βασιλικά δύο μεγαλόσωμοι επιβαίνοντες με τον αναβάτη να απολαμβάνει μια χαλαρή θέση οδήγησης (τα μαξιλαράκι για τη μέση του είναι ρυθμιζόμενο) και μπόλικο χώρο για τα πόδια αλλά και τα χέρια του. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται και οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, τα θερμαινόμενα γκριπ αλλά και η θερμαινόμενη σέλα.
Το Yamaha ακολουθεί στους χώρους με ένα κράνος κλειστού τύπου και κάποια ακόμη μικροπράγματα να μπορούν να φιλοξενηθούν κάτω από τη σέλα και ένα ζευγάρι χειμερινά γάντια στο ντουλαπάκι της ποδιάς. Πάνω σε αυτή δύο αναβάτες άνω του μετρίου αναστήματος θα νιώσουν ιδιαίτερα άνετα με τον αναβάτη να κάθεται σε μια στάση που τον συνδέει πιο άμεσα με τον εμπρός τροχό, έχοντας παράλληλα στη διάθεσή του επαρκή χώρο για τα πόδια. Στο νέο TMAX το τιμόνι κλειδώνει ηλεκτρικά, ενώ ο κινητήρας παίρνει μπροστά χωρίς κλειδί, με το τελευταίο να παραμένει πάντα στην τσέπη σας. Το Integra έρχεται στην τρίτη θέση στους χώρους. Κάτω από τη σέλα του θα βολέψετε μόλις ένα jet κράνος και κάποια μικροπράγματα, ενώ επιπλέον χώρο θα βρείτε στο βαθύ ντουλαπάκι της ποδιάς. Η σέλα είναι η πιο μαζεμένη σε διαστάσεις από τις τρεις με τον αναβάτη να κάθεται ιδιαίτερα αναπαυτικά και τον συνεπιβάτη να είναι άνετα αλλά να έχει σαφώς μικρότερο χώρο από ότι στις άλλες δύο προτάσεις.