LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ δυνατά τα φρένα του TMAX με τις ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες με πολύ καλή αίσθηση στη μανέτα.

Μονός αλλά μεγάλος ο δίσκος του Integra που συνδυάζεται με διπίστονη δαγκάνα και προσφέρει γραμμική απόδοση.

Δύναμη και γραμμική απόδοση για τα φρένα του Burgman που τα καταφέρνουν πολύ καλά παρά το μεγάλο βάρος που έχουν να αντιμετωπίσουν.

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Τόσο το Integra όσο και το Burgman χρησιμοποιούν ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα με τον κινητήρα εντός του όπως και σε μία μοτοσικλέτα. Το ίδιο ισχύει και για το TMAX, όμως το πλαίσιο εδώ είναι αλουμινένιο με αβαντάζ και στο μικρότερο βάρος. Εντελώς διαφορετικές στο ψαλίδι και τη μετάδοση. Το TMAX χρησιμοποιεί αλουμινένιο ψαλίδι με την τελική μετάδοση να πραγματοποιείται με ιμάντα, ενώ στο αλουμινένιο ψαλίδι του Integra βλέπουμε μια κλασική αλυσίδα. 


Στο Burgman η μετάδοση γίνεται με ιμάντα ο οποίος είναι κρυμμένος μέσα σε κέλυφος που παίζει το ρόλο του ψαλιδιού. Στις αναρτήσεις και τα τρία scooter φέρουν πιρούνια με διπλή πλάκα, όπως και οι μοτοσικλέτες. Πίσω το πιο παραδοσιακό είναι το Burgman με δυο αμορτισέρ τη στιγμή που τα Honda και Yamaha έχουν μόνο και κεντρικά τοποθετημένο. Στα φρένα το TMAX έχει το πιο εντυπωσιακό σύστημα με δύο δίσκους 267 χλστ. και 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες εμπρός, έναντι των συμβατικών διπίστονων του Burgman με τους δίσκους των 260 χλστ. αλλά και του μονού δίσκου των 320 χλστ. του Integra που συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων.
 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ