Και οι τρεις προτάσεις παραθέτουν τα δικά τους σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που εν τέλει διαχωρίζουν ως ένα βαθμό και το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Πιο σπορ από όλα παρουσιάζεται το Jetix. Αυτό που εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά και προσθέτει πόντους και στην αισθητική είναι το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, ακριβώς όμως στις μοτοσικλέτες, αλλά και τα μεγάλα δισκόφρενα εμπρός-πίσω.
Το εμπρός φτερό που ακολουθεί τον τροχό είναι άλλο ένα όμορφο στοιχείο από τον κόσμο των μοτοσικλετών. Σπορ πόντους προσθέτει και η μίνιμαλ ποδιά, ενώ το Jetix, με ελαφρώς πιο στρογγυλεμένες γραμμές βάζει στο στόχο του μικρούς και μεγάλους.
Το Kaze ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Είναι ένα παπί με ιδιαίτερα επιθετικές γραμμές για την κατηγορία, μοντέρνο με όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς και πολλές ακμές. Η σχεδίαση του θα κάνει σίγουρα τους νεότερους να το κοιτάζουν και να μην το χορταίνουν! Το Wave από την άλλη είναι το λιγότερο σπορ από τα τρία. Η αισθητική του είναι αδιαμφισβήτητα σύγχρονη αλλά δεν καταφέρνει να τραβά τα βλέμματα στο δρόμο όσο τα άλλα δύο. Θα το προτιμήσουν όσοι επιθυμούν πιο διακριτική μετακίνηση.
Στο τομέα της ποιότητας και σε σχέση και με την τιμή τους και οι τρεις προτάσεις τα καταφέρνουν πολύ καλά. Το Wave έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα στο φινίρισμα σε σχέση με τα Jetix και Kaze R, με το μοντέλο της Kawasaki να βρίσκεται και αυτό με τη σειρά το ελαφρώς μπροστά από το Jetix. Ρίξτε όμως μια ματιά και στην τιμή τους και θα καταλάβετε ότι η μικρή διαφορά είναι δικαιολογημένη.
Το KYMCO μάλιστα δεν έχει κάποιο σημείο σε αυτό τον τομέα που να αφήνει χώρο για παράπονα, κάτι που δείχνει την προσοχή που έδωσαν οι μηχανικοί της εταιρίας σε αυτόν τον νευραλγικό τομέα.