Ως παπιά και οι τρεις προτάσεις νιώθουν στο φυσικό τους περιβάλλον όταν κινούνται στους δρόμους της πόλης προσφέροντας στον αναβάτη τους απαράμιλλη ευκολία και ευελιξία που συγκρίνεται μόνο με αιλουροειδές!
Το παπί της Honda είναι και εκείνο που προτιμά τους πιο χαλαρούς ρυθμούς μεταξύ των τριών, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάει σαν… σίφουνας στο μποτιλιάρισμα σε σχέση με οτιδήποτε άλλο.
Το ίδιο ισχύει και για το Kaze που ρέει σαν το νερό ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα και όπως στο Wave έτσι και εδώ η προοδευτικότητα στις αντιδράσεις είναι το κύριο χαρακτηριστικό του.
Το Jetix, λόγω των επιλογών της KYMCO είναι και εκείνο που σε βάζει περισσότερο στην πρίζα και σε αφήνει να κινηθείς ακόμη σαφώς πιο επιθετικά αν το επιθυμήσεις.
Το μόνο αμορτισέρ κάνει εδώ τη διαφορά με το πιρούνι να προσφέρει παράλληλα καλή πληροφόρηση στον αναβάτη και να το αφήνει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του συνόλου. Στον τομέα των κινητήρων και οι τρεις προτάσεις προσφέρουν την απαραίτητη ώθηση για να κινηθείτε σβέλτα στο αστικό περιβάλλον.
Με την ελαστικότητα και την ροπάτη λειτουργία να διακρίνει και τα τρία μοτέρ, θα μεταφέρουν και δεύτερο άτομο στη σέλα τους ενώ στον τομέα της κατανάλωσης απλά σας λέμε ότι είναι παπιά και έχουν τσακωθεί εδώ και χρόνια με τα βενζινάδικα.