+: Σχέση ποιότητας-τιμής, εξοπλισμός, εμφάνιση, κινητήρας
-: Κουραστικό κουμπί οργάνων, μικρή τελική
Το Eivissa (Ibiza στην καταλανική διάλεκτο) της Gemini αποτελεί σχεδιαστικό δημιούργημα του βραβευμένου κατ επανάληψη Ισπανού σχεδιαστή Igor Esnal. Μπορεί να μην έχουμε δει τα έργα για τα οποία έχει βραβευτεί, πάντως το scooter της Gemini διαθέτει αναμφισβήτητα πολύ όμορφες γραμμές, και συνολικό design που ξεχωρίζει, θυμίζοντας ευρωπαϊκό high-end ρετρό σκούτερ. Η ποιότητα κατασκευής είναι πραγματικά αξιοπρόσεκτη, η συναρμογή των κομματιών πολύ καλή και διαθέτει λεπτομέρειες χρωμίου παντού. Θυμίζει Vespa, αν και μπροστά είναι πιο… χοντρούλι, με χρώμιο στο τελείωμα της ποδιάς. Έχει 2 σειρές από όμορφα, κάθετα τοποθετημένα LED φλασάκια τόσο στο μπροστινό του μέρος όσο και στο πίσω, φαρδιά ποδιά και φαρδύ φτερό μπροστά, όμορφο στρογγυλό πολυεδρικό προβολέα με χρωμιομένο δαχτυλίδι γύρω του, και ένα άψογο αισθητικά logo της εταιρείας στην ποδιά.
Το Eivissa έχει μίζα, έχει όμως και μανιβέλα –γεγονός που ανεβάζει τη χρηστικότητα του scooter, καθώς δεν φοβάστε τι θα γίνει αν μείνετε ποτέ από μπαταρία. Η σέλα, που ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη παρακαλώ, είναι ευχάριστη στο μάτι, με όμορφο καφέ χρώμα. Το Eivissa έχει μια πολύ φαρδιά ποδιά για να βάλεις πράγματα, γαντζάκι για να κρεμάς τσάντες, σέλα κάτω από την οποία χωράει ένα jet κράνος, κι ένα μικρό ντουλαπάκι μπροστά με δύο θήκες, που κλειδώνει μεν, δεν χωράει πολλά πράγματα, κρύβει όμως ένα κουμπάκι, με το οποίο αλλάζει τις ενδείξεις των οργάνων και αποτελεί ταυτόχρονα αισθητικό μπόνους, και χρηστικό φάουλ. Περνώντας στο στρογγυλό όργανο, αυτό αποτελείται από δύο ημικύκλια. Στο πάνω ημικύκλιο έχουμε τις αναλογικές ενδείξεις του στροφόμετρου και στο κάτω, υπάρχει μια ψηφιακή οθόνη με αρκετές ενδείξεις. Πανέμορφο είναι το πίσω φωτιστικό σώμα, με τις LED λυχνίες, εκπληκτικές είναι και οι ζάντες του, με τα μπράτσα τους να είναι… γλυπτά έργα τέχνης, ενώ διαθέτουν και χρηστικές βαλβίδες αέρα, με «στραβό» στέλεχος, που κάνει παιχνιδάκι την πλήρωση με αέρα.
Η μίζα το φέρνει εύκολα στη ζωή, και το καρμπιρατέρ θα κάνει γνωστή την παρουσία του στον κρύο καιρό, αφού κάποια ιδιαίτερα παγωμένα πρωινά ήθελε λίγη βοήθεια με το γκάζι για να πάρει μπροστά, και καλό ζέσταμα μετά. Μόλις οι τροχοί του scooter κυλήσουν στην άσφαλτο, αμέσως εντυπωσιάζεσαι από την έλλειψη βάρους του πανάλαφρου συνόλου. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, και το Eivissa αποδεικνύεται παιχνιδάκι στην καθημερινή αστική μετακίνηση! Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται και στην επιτάχυνση από στάση, η οποία είναι πολύ καλή, σε βαθμό που να θέλει προσοχή σε γλιστερά οδοστρώματα για να μη σπινάρετε. Το νεύρο του κινητήρα χαρίζει άριστη ενεργητική ασφάλεια στο scooter της Gemini, και θα σας ξελασπώσει σε όλες τις αστικές συνθήκες. Μπορεί το Eivissa να σκίζει στις επιταχύνσεις, όμως δεν τα πηγαίνει το ίδιο καλά στην τελική ταχύτητα, καθώς το κοντέρ θα δείξει εύκολα 85 χλμ/ώρα, και με λίγη ακόμη υπομονή θα αγγίξει και τα 90 χλμ/ώρα.
Στα συν του scooter της Gemini, ο διακριτικός θόρυβος μοτέρ και εξάτμισης, η ανυπαρξία κραδασμών και η άνετη σέλα και για τους 2 επιβαίνοντες (οι οποίοι θα πρέπει να είναι μετρίου αναστήματος, λόγω των μικρών διαστάσεων του scooter), με σωστό αφρώδες. Μία ακόμη θετική έκπληξη για τον αναβάτη είναι ότι το Eivissa στρίβει με όλα, με όσα έρχεται, κρατώντας άριστα την επαφή του με την άσφαλτο, επιτυγχάνει εντυπωσιακές κλίσεις με ασφάλεια, και παίρνει με το σπαθί του τα sport εύσημα από τον αναβάτη! Προσοχή θέλει στις λακκούβες και στα σαμάρια, καθώς πέρα από τους μικρούς 12άρηδες τροχούς, το μπροστινό είναι σκληρό, και δεν απορροφά τις μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος, οπότε καλό είναι να αποφεύγει κανείς τις κακοτοπιές. Σημειώστε πως το πίσω μονό αμορτισέρ δεν ρυθμίζεται, ούτε ως προς την προφόρτιση.