Το MP3 αποτελεί μια παράλληλη πρόταση για όσους επιθυμούν ένα τρίκυκλο scooter, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να απαρνηθούν τη σπορτίφ συμπεριφορά και την αντοχή στην πίεση. Το HPE διαθέτει ικανοποιητικότατους χώρους για αναβάτη και συνεπιβάτη. Στο πίσω μέρος το χαρακτηριστικό πορτμπαγκάζ των μεγάλων MP3 απουσιάζει, κάτι που μειώνει τους αποθηκευτικούς χώρους κατά ένα full face κράνος. Ωστόσο, κάτω από τη σέλα τα πράγματα παραμένουν ικανοποιητικά. ο νέος κινητήρας προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη οικονομία, με την απόδοση του να φτάνει τους 26,2 ίππους με μέγιστη ροπή 2,65 kg-m.
Το HP3 μπορεί να πάρει μεγάλες κλίσεις και δεν προβληματίζει τον αναβάτη του σε θέματα πρόσφυσης – ακόμη και σε βρεγμένο οδόστρωμα! Σε σχέση με τα στάνταρ MP3, παρουσιάζεται σαφώς πιο ευέλικτο εξαιτίας του κοντύτερου κατά 110 ολόκληρα χλστ. μεταξονίου. Παράλληλα, εμφανίζεται και πιο πρόθυμο στις αλλαγές κατεύθυνσης εξαιτίας του μικρότερου βάρους, ενώ αισθητή είναι και η μετατόπιση της κατανομής του κέντρου βάρους μπροστά, εξαιτίας της ελαφρύτερης ουράς. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, απλή και Sport, ενώ αμφότερες είναι διαθέσιμες και ως LT, δηλαδή με το κατάλληλο μετατρόχιο για να οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου.