LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μοντέρνος και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων. Στην κεντρική οθόνη θα βρείτε τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει με τα ίδια λάδια αλλά και τον ίδιο ιμάντα!

Συνδυασμός αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων για τον πλήρη πίνακα οργάνων

Τα όργανα ελέγχου είναι αναλογικά, με μια μικρή ενδιάμεση οθόνη, να ενημερώνει για τις επιπλέον πληροφορίες.

Σπορ νότα δίνει το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο με τις αναλογικές ενδείξεις, ενώ μοναδικός είναι ο μωβ φωτισμός.

Σχεδίαση

Τα τέσσερα scooter ακολουθούν πιστά τις επιταγές της κατηγορίας των GT σε ό,τι αφορά στους δομικούς και σχεδιαστικούς τομείς. Όλα, λοιπόν, παρουσιάζονται με την κλασσική πλέον διάταξη της “γόνδολας” με ψηλό μπροστινό μέρος και μεγάλη σε διαστάσεις ουρά, δημιουργώντας έτσι μια “μέσα” θέση για τον οδηγό. Από εκεί και έπειτα, φυσικά και υπάρχουν διαφοροποιήσεις πάνω στο θέμα: Το KYMCO έχει το πιο sport look με πολύ γωνιώδεις και “αιχμηρές” γραμμές, ενώ στο αντίθετο άκρο, το SYM, έχει την πιο “στρογγυλεμένη” και “ήπια” εμφάνιση. 

Το Suzuki, με την ανανεωμένη σχεδίαση του, κλείνει περισσότερο προς την “αθλητική” πλευρά αν και δε φθάνει τα επίπεδα του Xciting, ενώ το Χ-Μ ΑΧ αποτελεί τη μέση λύση μεταξύ της ξεχωριστής μοντέρνας σχεδίασης και της κομψότητας. Σε κάθε περίπτωση και όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, το να αποφανθεί κάποιος για το πιο είναι το ομορφότερο, είναι ένα καθαρά υποκειμενικό θέμα, οπότε “νικητής” στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν υπάρχει. Με λίγα λόγια, ισχύει το περι ορέξεως...
 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ