Τετρακύλινδροι σε σειρά για τους ιάπωνες, δικύλινδρος V για το KTM, δύο διαφορετικοί κόσμοι σε σύγκρουση. Αυτός του GSX-S έλκει την καταγωγή του από τα GSX-R K5 και επιλέχθηκε από την Suzuki λόγω της λιγότερο υπερτετράγωνης φύσης του, που ταιριάζει καλύτερα στην κατηγορία αυτή. Η ονομαστική του απόδοση είναι 144 ίπποι ενώ, όσο και ανα ψάξαμε, δεν αναφέρεται πουθενά -επισήμως- η ροπή του.
Το Z φέρει τον κινητήρα στον οποίον βασίστηκε όλη η νεότερη σειρά των μοτοσικλετών του λίτρου, ο οποίος με τις τελευταίες βελτιώσεις, αποδίδει 142 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 11,3 kg-m στις 7.300 σ.α.λ. Ο εν σειρά 4κύλινδρος του ΜΤ-10,με τον crossplane στρόφαλο και τον μονόδρομο συμπλέκτη προέρχεται μεν από το R1 αλλά έχει δεχτεί πάρα πολλές και σημαντικές αλλαγές ώστε να προσαρμόσει ανάλογα και την απόδοσή του η οποία είναι 160 ίπποι στις 11.500σαλ. με ροπή 11,3 στις 9.000σαλ. Ο δικύλινδρος της KTM είναι μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα του RC8 R και μπορεί να υπολείπεται σε κύλινδρους, υπερισχύει όμως σε χωρητικότητα (1.301κ.εκ.).