Η Yamaha MT-09

    Yamaha MT-09

    Τιμή: 9.450 ευρώ

    Η εμφάνιση του ΜΤ-09 είναι μοντέρνα και κυριαρχούν οι γωνίες και η αιχμηρή σχεδίαση, ενώ ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι εμφανέστατος και σε πρώτο πλάνο, καθώς τα πλαστικά είναι ελάχιστα. Η ουρά της μοτοσυκλέτας είναι πολύ λεπτή και ενισχύει την αίσθηση ότι η μοτοσυκλέτα δεν έχει τίποτα το περιττό επάνω της, ενώ, το διπλό εμπρός φωτιστικό σώμα τεχνολογίας LED, συμβάλλει στην αγριεμένη όψη του και τραβάει αμέσως το βλέμμα. Ο πίσω λασπωτήρας, που στηρίζεται στο ψαλίδι, είναι μια πολύ όμορφη λεπτομέρεια ενώ ταυτόχρονα στηρίζει την πινακίδα. Αν σας αρέσουν οι σύγχρονες και φουτουριστικές γραμμές, τότε το ΜΤ-09 θα σας κερδίσει με τη μοναδική αισθητική του. 

    Η σέλα του μπορεί να φαίνεται λεπτή και σκληρή χωρίς πλούσιο αφρώδες, αλλά προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και εργονομίας. Χαρακτηρίζεται από μια ελαφρώς όρθια θέση οδήγησης, που κάνει την καθημερινή χρήση πιο εύκολη, χωρίς συμβιβασμούς στην αίσθηση ελέγχου τις μοτοσυκλέτας, όταν ο αναβάτης αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό. Διαθέτει ένα πλήρως ψηφιακό όργανο, που παρέχει πλήθος πληροφοριών και δεν είναι τοποθετημένο στο κέντρο, αλλά λίγο πιο δεξιά. Η γραμματοσειρά του στροφομέτρου είναι σχετικά μικρή και δυσκολεύει κάπως την ανάγνωσή του.

    Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 847 κυβικών εκατοστών αποδίδει 115 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 8,9 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.500 σ.α.λ. Συνδυάζει ιδανικά τη δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών ενός τετρακύλινδρου, με τις μικρές διαστάσεις ενός δικύλινδρου. Η δύναμή του είναι υπεραρκετή για καθημερινή μετακίνηση και μπορεί να προσφέρει ατελείωτη διασκέδαση σε επαρχιακό δρόμο γεμάτο στροφές. Η τροφοδοσία του γίνεται με σύστημα Ride by Wire και ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 διαφορετικούς χάρτες λειτουργίας και να αλλάξει το επίπεδο παρέμβασης του traction control. Συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης.

    Το αλουμίνιο κυριαρχεί στο ΜΤ-09, καθώς το πλαίσιο δύο δοκών και το ψαλίδι τύπου gull arm, είναι κατασκευασμένα από αυτό. Διαθέτει ένα ανεστραμμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Στον τομέα των φρένων, έχουμε δύο δίσκους 298 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες και έναν δίσκο 245 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου.

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Yamaha MT-09
    Τύπος 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 12β
    Κυβισμός
    (κ.εκ.)
    847
    Διάμετρος Χ
    Διαδρομή (χλστ.)
    78 x 59,1
    Συμπίεση (:1) 11,5
    Ισχύς (ίπποι /
    σ.α.λ.)
    115/10.000
    Ροπή
    (kg-m/σ.α.λ.)
    8,9/8.500
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα
    Ρεζερβουάρ (λίτρα)
    18
    Κατανάλωση
    (λτ./100χλμ.)
    6,6
    Τελική
    ταχύτητα (χλμ./ώρα)
    224
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Τύπος Αλουμινίου δύο δοκών
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD Sachs 41χιλ., ΑΕ,ΠΕ
    Διαδρομή
    (χλστ.)
    137
    Αναρτήσεις Π /
    Ρυθμίσεις
    Αμορτισέρ με μοχλικό, ΑΕ,ΠΕ
    Διαδρομή
    (χλστ.)
    130
    Φρένα Ε
    (χλστ.)
    2Δ/298, 4Ε, ABS
    Φρένα Π
    (χλστ.)
    Δ/245, 1E, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά
    Ελαστικό Ε 120/70-17
    Ελαστικό Π 180/55-17
    Διαστάσεις / Βάρος
    Μήκος (χλστ.) 2.075
    Πλάτος (χλστ.) 815
    Μεταξόνιο
    (χλστ.)
    1.440
    Ύψος σέλας
    (χλστ.)
    820
    Βάρος(κιλά) 193

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ