-: Σχετικά μικρή τελική σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Το G 310 R, είναι… μικρό και μεγάλο ταυτόχρονα σε όλα του, καταφέρνοντας να αντεπεξέρχεται άριστα σε όλες τις απαιτήσεις… όσο μικρές ή μεγάλες και αν είναι αυτές! Είναι αντικειμενικά όμορφο και θυμίζει μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Η BMW δίνει πολύ μεγάλη σημασία στην ποιότητα κατασκευής και αυτό φαίνεται και στο συγκεκριμένο μοντέλο. Είναι, έστω και με μικρή διαφορά, η πιο καλά κατασκευασμένη μοτοσικλέτα σε αυτή την τάξη κυβισμού! Μπορεί να είναι μικρού κυβισμού αλλά προσφέρει επάρκεια χώρου ακόμα και για ψηλούς αναβάτες. Η σέλα με ύψος στα 785 χλστ. λεπταίνει αρκετά στο μπροστινό μέρος και προσφέρει εύκολη πρόσβαση ακόμα και σε βραχύσωμους αναβάτες. Είναι και πολύ άνετη, αφού μπορεί να σας κρατήσει ξεκούραστους για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Το ίδιο, συμβαίνει και με την θέση του συνεπιβάτη, που για τα δεδομένα της κατηγορίας, χαρακτηρίζεται ως εξαιρετική!
Ατσάλινο χωροδικτύωμα το πλαίσιο του G 310 R, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο και το μη αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Στο μπροστινό σύστημα δεσπόζει και ξεχωρίζει το USD πιρούνι της KYB, διαμέτρου 41 χλστ. καθώς και η τετραπίστονη δαγκάνα της BYBRE, που συνεργάζεται με μονό δίσκο διαμέτρου 300 χλστ. Πίσω, έχουμε μονό αμορτισέρ, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και μονοπίστονη δαγκάνα που “πιάνει” σε δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ. Τα φρένα ελέγχονται από μονάδα ABS. Ο κινητήρας αποτελεί το πιο “προχωρημένο” τεχνολογικά τμήμα του G 310 R. Το σύνολο κυλίνδρου και κεφαλής, έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες και έτσι η εισαγωγή βρίσκεται πλέον μπροστά και η εξαγωγή πίσω, ενώ και ο κύλινδρος έχει κλίση προς τα πίσω, αντί για μπροστά.
Το μοτέρ, είναι υγρόψυκτο και τροφοδοτούμενο μέσω ψεκασμού, με τέσσερις βαλβίδες, οδηγούμενες από δύο επί κεφαλής εκκενροφόρους. Έχει χωρητικότητα 313 κ.εκ. και η ονομαστική του απόδοση είναι 34 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και 2,85 kg-m ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Με το G 310 R, μπορείς να κινηθείς πολύ άνετα, γρήγορα και οικονομικά μέσα στην πόλη, με την μοτοσικλέτα να εξυπηρετεί σε όλες τις μετακινήσεις σου, υπομένοντας τα πάντα. Το μοτέρ είναι πρόθυμο και ανεβάζει αρκετά γρήγορα στροφές, έχοντας αποθέματα ισχύος σε όλο το εύρος της λειτουργίας του, ενώ πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις δεν καταλαβαίνουν τίποτα στις αστικές συνθήκες. Από τη μια το πλαίσιο κρατά την συνοχή του συνόλου και από την άλλη, το πολύ καλό εργοστασιακό σετάρισμα των αναρτήσεων αποσβαίνει ένα μεγάλο ποσοστό των κακοτεχνιών του οδοστρώματος. Έτσι, το G 310 R δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να στρίψει με την τελική του (145 χιλιόμετρα) στις παρατεταμένες περιαστικών δρόμων ταχείας κυκλοφορίας, χωρίς να ανησυχεί τον αναβάτη του.
Σε κάθε περίπτωση, “μαξιλαράκι” ασφαλείας αποτελεί το πολύ καλό σύστημα πέδησης, που επαρκεί και με το παραπάνω για τις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει το G 310 R, ενώ το εξαιρετικό στην λειτουργία ΑBS, συμπληρώνει ιδανικά την εικόνα. Καλά είναι τα νέα στον τομέα της κατανάλωσης, όπου καταγράψαμε μια μέση τιμή της τάξεως των 4,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Η πρώτη απόπειρα της BMW σε αυτή την τάξη κυβισμού κρίνεται απόλυτα επιτυχής! To G 310 R εκπληρώνει όλες τις απαιτήσεις που εκπορεύονται από την κατηγορία του, προσφέροντας επιπρόσθετα, περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά από αυτά που χρειάζονται.