Η Peugeot, γύρισε πίσω στο δικό της παρελθόν και εμπνεύστηκε από το S57 C, ένα scooter που παρήγαγε από το 1957 έως το 1961. Από εκείνο πήρε κυρίως το εντυπωσιακό σχήμα της ουράς και το επίπεδο πάτωμα και το έκανε ολόκληρο ακόμη πιο ξεχωριστό. Η σέλα που θυμίζει ελαφρώς το “δίσελο” εκείνης της εποχής, αλλά και το φαρδύ φιλέτο χρωμίου, κερδίζουν τις εντυπώσεις. Το ίδιο κάνουν και τα LED που περιβάλουν το λιοντάρι της Peugeot και μαζί με τα LED του πίσω φαναριού αποτελούν τη καθαρά σύγχρονη πινελιά του scooter. Σύγχρονη, βέβαια, είναι και η πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής.
Το Django είναι ένα μεγαλύτερο scooter από ό,τι φαίνεται. Το καταλαβαίνεις με το που κάτσεις στη φαρδιά και άνετη σέλα. Πολύ χώρος υπάρχει και για τα πόδια του αναβάτη. Ο συνεπιβάτης έχει δική του ξεχωριστή σέλα, η οποία είναι αρκετά μεγάλη σε μέγεθος, και άνετη. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος με ζελατίνα και περισσεύει χώρος για ένα αδιάβροχο και κάποια ακόμη μικροπράγματα. Ο μικρός αερόψυκτος κινητήρας του Django, σχεδιάστηκε με γνώμονα την οικονομία και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Η μέγιστη ισχύς του ανέρχεται στους 10 ίππους.
Το ήσυχο και πολιτισμένο μοτέρ, σε συνδυασμό με την πολύ καλή κλιμάκωση του κιβωτίου, προσφέρουν την απαραίτητη ζωντάνια για να κινηθεί με ταχύτητα και ασφάλεια στους δρόμους της πόλης. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το κοστούμι του Django, αν και προέρχεται από το “μεταλλικό” παρελθόν, είναι φυσικά πλαστικό. Στον εμπρός τροχό οι Γάλλοι χρησιμοποίησαν ένα σεβαστών διαστάσεων συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 40 χλστ. (!), ενώ πίσω βλέπουμε ένα παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε πέντε θέσεις. Στον τομέα των φρένων, εμπρός και πίσω φέρει δίσκους διαμέτρου 200 χλστ. και δαγκάνες δύο εμβόλων. Πιο σημαντική από όλα είναι η ύπαρξη συστήματος συνδυασμένης πέδησης (Synchro Braking Concept-SBC). Το Django είναι ένα ρετρό scooter μόνο σε σχεδίαση.
Κάτω από το “πετσί” του κρύβεται ένα σύγχρονο και πολύ ευχάριστο δίκυκλο που θα καταφέρει να σας μετακινήσει με άνεση στους δρόμους της πόλης. Δίνει πολύ ελαφριά αίσθηση στον αναβάτη, ενώ στο δρόμο δίνει και πολύ σίγουρο “πάτημα”. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν τα φαρδιά ελαστικά εμπρός-πίσω, που είναι λίγο ασυνήθιστα για scooter με τροχούς 12 ιντσών. Στο μποτιλιάρισμα, το Django ελίσσεται με την χαρακτηριστική ευκολία των scooter με μικρούς τροχούς, ενώ απροβλημάτιστα θα περάσετε πάνω και από τς περισσότερες λακκούβες, αφού οι αναρτήσεις τα καταφέρνουν πολύ καλά. Θα σας μεταφέρει με ασφάλεια στο προορισμό σας και από τον αυτοκινητόδρομο, με τη σέλα να φροντίζει για την άνεσή σας.