-: Χαμηλό τιμόνι, συμπεριφορά των πίσω αμορτισέρ με συνεπιβάτη
Το νέο 200άρι της Kymco διαθέτει πολλά προσόντα που μόλις τα συνηθίσετε δεν θα θέλετε να τα αλλάξετε. Αισθητικά ακολουθεί την κλασική οδό, υιοθετώντας διαχρονικά χαρακτηριστικά που θα αντέξουν στο χρόνο. Οι γωνίες απουσιάζουν από τα πλαστικά του, στα οποία κυριαρχούν οι καμπύλες και οι μεγάλες επιφάνειες. Μάσκα και ποδιά υιοθετούν κάποια πιο ρετρό στοιχεία, όπως τα τετραγωνισμένα τελειώματα που θυμίζουν scooter περασμένων δεκαετιών.
Οι σύγχρονες λεπτομέρειες συνυπάρχουν με τα ρετρό και κλασικά στοιχεία. Ο προβολέας, οι χειρολαβές του συνεπιβάτη, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ, ο φρέσκιας αισθητικής πίνακας οργάνων και η όμορφη σέλα κρατούν σφιχτά τους δεσμούς του Like με το παρόν και το καθιστούν εξίσου σύγχρονο όσο και κλασικό. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, θα βολευτείτε πάνω στη σχετικά φαρδιά σέλα και θα βρείτε άφθονο χώρο για τα πόδια σας. Οι χώροι θα βρίσκονταν στα χαμηλά στάνταρ της κατηγορίας, αν το Like 200i δεν διέθετε top case στο στάνταρ εξοπλισμό του. Σε αυτό θα χωρέσει άνετα ένα full face κράνος ή άλλα πράγματα, ενώ κάτω από τη σέλα μπορούν να τοποθετηθούν κάποια μικροπράγματα.
Η συγκεκριμένη υποκατηγορία των scooter 200 κ.εκ. στοχεύει κυρίως σε αυτούς που επιθυμούν ένα ευέλικτο και γρήγορο μεταφορικό μέσο. Το μονοκύλινδρο, αερόψυκτο και ψεκαστό σύνολο των 163 κ.εκ. αποδίδει 11 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 1,2 kgm στις 6.500 σ.α.λ., επιδόσεις που είναι αρκετές για να κινήσουν το Like με ευελιξία. Η συμπεριφορά των αναρτήσεων του νέου Like 200i κυμαίνεται στο μαλακό φάσμα, καθώς πιρούνι και πίσω αμορτισέρ φροντίζουν πρώτα απ’ όλα για την άνεση.
Το πιρούνι, αν και σχετικά μαλακό, δίνει καλή πληροφόρηση στον αναβάτη και δεν πρόκειται να δείξει αδυναμίες. Τα πίσω αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση, είναι πιο μαλακά και ευνοούν την άνεση. Παρά την κλασική εμφάνισή του, το Like 200i χρησιμοποιεί σύγχρονες λύσεις, όπως είναι τα δύο δισκόφρενα (ένα εμπρός και ένα πίσω) στα φρένα του. Η καθημερινότητα αποτελεί σίγουρα την αγαπημένη ενασχόληση του Like. Μέσα στην πόλη θα ξεκινήσει με όρεξη και θα χωθεί ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με ευκολία.
Ο κινητήρας έχει δύναμη χαμηλά, ώστε να κινηθεί σε χαμηλές ταχύτητες ανάμεσα σε ακίνητες ουρές, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του, ενώ βάρος και διαστάσεις ευνοούν τις επιτόπιες μανούβρες. Ακόμη και όταν οι ταχύτητες αυξηθούν, το Like δεν θα απογοητεύσει. Θα κινηθεί με ευελιξία και σβελτάδα και θα στρίψει (ως ένα σημείο) χωρίς να φοβίσει. Επιπλέον, παρόλο που η κλάση του δεν προορίζεται για ταξίδια, δεν θα πει όχι σε περιαστικές διαδρομές.