Η Piaggio δε θα μπορούσε παρά να εισάγει το δυνατότερο λογότυπό της (αυτό της best seller οικογένειας των Beverly) και στην ανερχόμενη κατηγορία των 400 κ.εκ.. Αποτέλεσμα αυτού είναι ένα σταθερό και ισχυρό scooter με όρθια θέση οδήγησης, μεγάλους τροχούς και ανεπτυγμένα “αθλητικά” γονίδια.
Το νέο Beverly 400 ακολουθεί πιστά το δρόμο που έχουν χαράξει τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου (16 ίντσες μπροστά, 14 πίσω) εξασφαλίζουν άνετο πέρασμα από τις λακκούβες, αλλά και σταθερότητα στις στροφές, επιτρέποντας την επίτευξη κλίσεων που σε κάνουν να πιστεύεις πως οδηγείς “πραγματική” μοτοσικλέτα και όχι scooter. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, σε σύγκριση με τα GT scooter της κατηγορίας, το Beverly αποδεικνύεται αρκετά άνετο. Βασικό ρόλο σε αυτό παίζει η λειτουργική σέλα, αν και η ύπαρξη στήριξης μέσης δε θα σου επιτρέψει να κινείσαι πάνω της. Ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετός, όπως και η απόσταση από το τιμόνι και έτσι το Beverly θα φιλοξενήσει άνετα και ψηλούς αναβάτες.
Οι χώροι, όπως είναι λογικό, δε θα εντυπωσιάσουν. Κάτω από τη σέλα, μπορεί να υπάρχει φωτισμός και παροχή ρεύματος, ωστόσο, δεν είναι δυνατό να χωρέσει ένα full face κράνος. Το ντουλαπάκι στην ποδιά, από την άλλη, είναι αρκετά μεγάλο και βαθύ, ενώ ο γάντζος θα στηρίξει μια τσάντα.
Η δύναμη είναι άφθονη και κάνει την εμφάνισή της ομαλά και γλυκά στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Από εκεί και πάνω θα επιταχύνει με λίγο πιο αργό ρυθμό, ενώ ορισμένα κουνήματα που θα εμφανιστούν μετά τα 155 χλμ./ώρα (λόγω αδυναμίας του πιρουνιού να “διαβάσει” σωστά το δρόμο) θα σας “συμβουλεύσουν” να μην ανοίξετε και άλλο το γκάζι.