Η ιστορία ξαναγράφεται. Το Περλ Χάρμπορ βρίσκεται κάπου στην Ιταλία και το οπλοστάσιο του αποτελείται μόνο από την Aprilia RSV 4 Factory. «Τora-tora-tora»… με το συνθηματικό αυτό, το ένα και μοναδικό Ιαπωνικό μαχητικό τύπου ZX-10R, εξαπολύσει λυσσαλέα επίθεση 188 ίππων…
…επιστροφή στη πραγματικότητα! Παραλήρημα; Ίσως…με τόσο γκάζι, τέτοια στησίματα, χρυσά Ohlins, ακτινικές δαγκάνες, τερατώδη πλαίσια και ιλιγγιώδεις σχεδιαστικές γραμμές, το μυαλό παρασύρεται και κάνει τα δικά του. Δυο μοτοσικλέτες που αποτελούν εισιτήρια για τον κόσμο του εξωπραγματικού και σας ταξιδεύουν μάλιστα στη πρώτη θέση! Η «αρχέγονη» τετρακύλινδρη ιαπωνική συνταγή στη πιο εξελιγμένη και ραφιναρισμένη μορφή της, εναντίον του εκλεπτυσμένου και ελιτίστικου ιταλικού V4 νεωτερισμού. Οι κορυφαίοι εκπρόσωποι δύο κλασσικών σχολών σε μια κατά μέτωπο αντιπαράθεση…
…«Παρκάροντας το RSV δίπλα στο Ninja, μείναμε με το στόμα ανοιχτό. Το ιταλικό V4 έμοιαζε περισσότερο με καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσικλέτα 250 κ.εκ., παρά με 1000άρα SuperSport παραγωγής. Αντίθετα, το ZX-10R εντυπωσιάζει με τον όγκο του (πιο πολύ Sumo παρά Ninja), παραμένοντας πιο χρηστικό και καθημερινό, αφού θα βολέψει πολύ πιο άνετα τα μεγαλύτερα αναστήματα, αλλά και το συνεπιβάτη.»…
…«Στον ανοιχτό δρόμο η διαφορά δύναμης κάνει εντονότερη την εμφάνισή της, με το Kawasaki να δείχνει τα δόντια του στα πολλά. Από την άλλη, η μικρή σιλουέτα του Aprilia, μαζί με το αγωνιστικό του στήσιμο, το κάνουν αρκετά πιο νευρικό πάνω στο άθλιο ελληνικό οδόστρωμα, με τον αναβάτη του να ανησυχεί περισσότερο από εκείνον του Kawasaki.»…
Περισσότερα για το συγκριτικό μεταξύ του Aprilia RSV 4 Factory και του Kawasaki ZX-10R, μπορείτε να βρείτε στο τεύχος Νο20 του Moto Τρίτη, που κυκλοφορεί στις 29/09.