Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
Η δοκιμή του Aprilia RS4 έγινε στην μαγική πίστα του Vairano. Μαγική γιατί είναι ίσως η καλύτερη πίστα του κόσμου για μια τέτοια παρουσίαση. Είναι κλειστή -ιδανική για μικρού κυβισμού μοτοσικλέτες όπως το RS4-, διαθέτει πολύ καλή ποιότητα ασφάλτου, ενώ σε αυτή κάνουν δοκιμές ακόμα και ομάδες της… F1! Η πίστα διαθέτει μια τεράστια ευθεία, μήκους 2 χιλιομέτρων, η οποία χρησιμοποιείται από πολλά εργοστάσια αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, για δοκιμές. Στη χάραξη που θα οδηγούσαμε εμείς το RS4, δεν συμπεριλαμβανόταν η ευθεία, ενώ το μήκος της πίστας ήταν 2,7 χιλιόμετρα, με πλάτος 7,5 μέτρων. Λίγο πριν καβαλήσω το RS4, δοκίμασα την πρώτη μου έκπληξη. Τώρα που δεν υπήρχε άλλη μεγάλη μοτοσικλέτα δίπλα του, το Aprilia έδειχνε μεγάλο σε διαστάσεις, τόσο, ώστε εύκολα να πιστεύεις πως πρόκειται για μεγάλο Supersport! Από πλευράς εντυπώσεων, το RS4 σε κερδίζει αμέσως. Εκπληκτικό αντίγραφο του RSV4, και με λεπτομέρειες μοναδικές, που ξεχωρίζουν. Πλαίσιο αλουμινίου δυο δοκών, ασύμμετρο ψαλίδι, ανάποδο πιρούνι 41 χιλιοστών, ακτινική (!) δαγκάνα φρένου μπροστά με τεράστιο δίσκο και μεταλλικό σωληνάκι, και φυσικά μονό αμορτισέρ πίσω –χωρίς ρυθμίσεις όμως.
Διαβάστε ολόκληρη την παρουσίαση στο επετειακό τεύχος 12 που κυκλοφορεί στις 7 Ιουνίου.