LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πλύσιμο Μοτοσικλέτας
Διαβάστηκε από 5320 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 10/10/2011
Η διαδικασία του πλυσίματος της μοτοσικλέτας μας είναι μια σημαντική διαδικασία, αφού για να επιτύχουμε ένα αξιοπρεπές καθάρισμα απαιτείται επιμονή και σχολαστικότητα.
Το πλύσιμο της μοτοσικλέτας μπορεί να φαντάζει μια εύκολη και απλή διαδικασία, αλλά όταν για πρώτη φορά επιχειρήσουμε να αποκαταστήσουμε τη λαμπερή της εικόνα, θα ανακαλύψουμε ότι απαιτούνται μαεστρία και τεχνική.

Το γεγονός ότι οι μοτοσικλέτες διαθέτουν πολλές αιχμές, πτυχές και λιγοστές επίπεδες επιφάνειες, δυσχεραίνει τον αποτελεσματικό καθαρισμό τους. Ένας επιπλέον μπελάς στη διαδικασία πλυσίματος της μοτοσικλέτας είναι ότι πολλά από τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη της είναι εκτεθειμένα και δεν συμπαθούν καθόλου την υγρασία, γεγονός που θα πρέπει να μας κάνει πολύ προσεκτικούς στη χρήση νερού.

1. Για σωστό πλύσιμο, η μοτοσικλέτα θα πρέπει να τοποθετηθεί στο κεντρικό σταντ της, αν διαθέτει, ή να της βάλουμε τους πίρους του ψαλιδιού ώστε να την τοποθετήσουμε σε κάποιο εξωτερικό. Σε ένα εξειδικευμένο πλυντήριο μοτοσικλετών μπορεί να υπάρχει ράμπα, που διευκολύνει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία απομάκρυνσης της βρωμιάς και ιδιαίτερα στα χαμηλά και πιο δύσκολα σημεία της μοτοσικλέτας.

2. Στη συνέχεια τοποθετούμε στην απόληξη του τελικού της εξάτμισης την ειδική τάπα στεγανοποίησης. Στο εμπόριο πωλούνται τάπες του είδους σε διάφορες διαμέτρους και καλό θα ήταν πριν αγοράσουμε κάποια, να δοκιμάσουμε αν εφαρμόζει άριστα στο τελικό της εξάτμισης.

3. Με ένα καθαριστικό υγρό για τις αλυσίδες περνάμε την αλυσίδα ώστε να αφαιρέσουμε το παλιό λιπαντικό γράσο που διαθέτει. Για τα πιο ευαίσθητα μηχανικά μέρη επιλέγουμε άλλο υγρό λιγότερο δραστικό, προκειμένου να μην προκαλέσουμε ζημιά στις τσιμούχες που μπορεί να διαθέτουν.

4. Αφού αφήσουμε για λίγα λεπτά να δράσουν τα λιπαντικά που χρησιμοποιήσαμε στην αλυσίδα και στα χαμηλά μηχανικά μέρη της μοτοσικλέτας μας, με τη βοήθεια μιας σκληρής βούρτσας τρίβουμε τις επιφάνειες, μέχρι να αποκολληθούν η βρωμιά και το γράσο της αλυσίδας.

5. Στη συνέχεια ξεπλένουμε καλά τα σημεία που μόλις καθαρίσαμε, ενώ καταβρέχουμε και όλη τη μοτοσικλέτα, προκειμένου να διώξουμε τις σκόνες και το χώμα που έχουν καθίσει στα υπόλοιπα σημεία της.

6.Στα καλά πιεστικά νερού υπάρχει η δυνατότητα ψεκασμού του καθαριστικού σαμπουάν. Φυσικά, την ίδια διαδικασία, αν και όχι με τόσο αποτελεσματικές ιδιότητες, μπορούμε να επιτύχουμε και εμείς ανακατεύοντας αρχικά σε έναν κουβά το ειδικό σαμπουάν καθαρισμού της μοτοσικλέτας με νερό και απλώνοντας το στη συνέχεια πάνω στη μοτοσικλέτα με ένα σφουγγάρι.

7. Χρησιμοποιώντας ένα μαλακό σφουγγάρι, τρίβουμε όλες τις επιφάνειες της μοτοσικλέτας, εστιάζοντας την προσοχή μας στα σημεία που υπάρχει επιπλέον βρωμιά.

8. Αφού περάσουμε όλες τις επιφάνειες της μοτοσικλέτας μας με το υγρό από τη σαπουνάδα σφουγγάρι, είναι ώρα για την πιο απολαυστική στιγμή της διαδικασίας, αυτή του ξεπλύματος. Φροντίζουμε ώστε να απομακρυνθεί πλήρως η σαπουνάδα.

9. Αν δεν διαθέτουμε πιεστικό νερού, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε την ίδια διαδικασία με ένα απλό λάστιχο ποτίσματος.

10. Με τη βοήθεια πεπιεσμένου αέρα, απομακρύνουμε τα σταγονίδια αέρα από τα μηχανικά μέρη, όπως την αλυσίδα, το μοχλικό, αλλά και τους διακόπτες του ηλεκτρικού κυκλώματος.

11. Στη συνέχεια λαδώνουμε την αλυσίδα.

12. Με ένα πανί αφαιρούμε από τις υπόλοιπες επιφάνειες της μοτοσικλέτας μας τις σταγόνες νερού που έχουν παραμείνει πάνω της.

13. Με τη βοήθεια σπρέι σιλικόνης, που χαρίζει λάμψη αλλά και προστασία από τα στοιχεία της φύσης, περνάμε όλες τις πλαστικές επιφάνειες της μοτοσικλέτας μας.

Δεν ξεχνώ
Το ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτοσικλέτας μας μαζί με τα φρένα είναι ευαίσθητα στην υγρασία, γι΄ αυτό θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν ξεπλένουμε τη μοτοσικλέτα μας, κυρίως με τη χρήση πιεστικού.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ???????

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Yamaha R1: Το μοντέλο που επαναπροσδιόρισε τις Sport μοτοσυκλέτες | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph Bonneville: Μια ιστορία 65 χρόνων | ΔΙΑΦΟΡΑ
Vespa 98: Η γέννηση ενός θρύλου | ΔΙΑΦΟΡΑ
1907: Το πρώτο Isle of Man TT | ΔΙΑΦΟΡΑ
Ducati 916: Ο θρύλος των Superbikes στα μέσα του `90 | ΔΙΑΦΟΡΑ
Συσκευές ρύθμισης ύψους: Πώς λειτουργούν και γιατί θα απαγορευτούν στα MotoGP; | ΔΙΑΦΟΡΑ
O πρώτος άνθρωπος που έκανε το γύρο του κόσμου με μοτοσυκλέτα | ΔΙΑΦΟΡΑ
Yamaha XT: Το μοντέλο Θρύλος που ήρθε απευθείας από το Dakar | ΔΙΑΦΟΡΑ
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph: Πώς η βρετανική εταιρεία σώθηκε από τους ίδιους της τους εργάτες | ΔΙΑΦΟΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ