Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να πει κανείς για τα scooter της Kymco, τρία
όμως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της γκάμας των scooter της εταιρείας: η ποικιλία, αξιοπιστία και η ισχύς! Το πρώτο είναι λίγο-πολύ ευνόητο. Η Kymco διαθέτει μια από τις πιο ολοκληρωμένες γκάμες στην κατηγορία των scooter, με
μοντέλα για κάθε γούστο και ανάγκη. Μικρά, μεγάλα, sport, GT, με επιθετικό ή κλασικό σχεδιασμό μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε αναβάτη. Το
δεύτερο χαρακτηριστικό είναι και το σήμα κατατεθέν της εταιρίας, κοινώς,
προϊόντα με αντοχή στη σκληρή χρήση σε βάθος χρόνου και το τρίτο έχει
να κάνει με τη γκάμα των κινητήρων. Πρόκειται για τους νέους κινητήρες
τεχνολογίας G5, οι οποίοι είναι οι ισχυρότεροι στις κατηγορίες τους.
Kymco Agility City: Sport αστική ευελιξία!
από 1.640 ευρώ
Το Agility City αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα
της Kymco για αρκετούς λόγους. Πρώτος σίγουρα είναι η σχεδίασή του, σπορτίφ, δυναμική και μοντέρνα. Ομοίως, η τιμή του, η
οποία είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική για την κατηγορία. Οι υπόλοιποι έχουν να κάνουν κυρίως με τους τροχούς των 16 ιντσών και την
οδική συμπεριφορά του. Το Agility επιταχύνει σβέλτα, καταπίνει λακκούβες και σαμάρια χωρίς να καταπονεί τη μέση σας και φρενάρει
εκεί που θέλετε, όσο θέλετε. Η καμπύλη της δύναμης είναι γραμμική, χωρίς κενά και τρύπες, και σύντομα θα βρεθείτε να αντικρίζετε
την ένδειξη των 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ, χωρίς να στερηθείτε της
σταθερότητας του συνόλου.
Ο… σβέλτος χαρακτήρας του γίνεται, άλλωστε, σύντομα αντιληπτός από τον σχεδιασμό του scooter. To Agility προδίδει αμέσως τις
sport διαθέσεις του, χάρη στις έντονες γωνίες των πλαστικών, τη λεπτή σιλουέτα του, τον πολυγωνικό προβολέα και την κοντή μαύρη
ζελατίνα του. Παρά τον επιθετικό του σχεδιασμό και τις ανάλογα επιθετικές διαθέσεις του, όμως, το Agility είναι και άνετο. Η θέση οδήγησης δίνει όρθια και φυσική θέση στο σώμα και ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη είναι ικανοποιητικός. Οι μεταφορικές του δυνατότητες, τέλος, ξεκινούν από το χώρο κάτω από τη σέλα (όπου θα χωρέσει ένα jet κράνος) και καταλήγουν στο ντουλαπάκι και το γάντζο της
ποδιάς, καθώς και τη σχάρα.
Εκδόσεις
Το Agility City διατίθεται σε πέντε εκδόσεις: στα 50 (με δίχρονο και τετράχρονο κινητήρα), 125, 150 και 200 κ.εκ.. Όλες οι εκδόσεις έχουν κοινό τον σπορτίφ χαρακτήρα του scooter και ξεχωρίζουν για τη χαμηλή τιμή τους 50: 1.640
ευρώ, 125: 1.785 ευρώ, 150: 1.895 ευρώ (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 17,32 ευρώ),
200i TOP CASE: 2.285 ευρώ (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 19,24 ευρώ). Το 200i, μάλιστα, διατίθεται με top case στον στάνταρ εξοπλισμό του!
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ | 2Τ, 1Κ, Α/Ψ | 4Τ, 1Κ, Α/Ψ | 4Τ, 1Κ, Α/Ψ | 4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
50 | 50 | 125 | 149,4 | 163 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
3,3/7.500 | 3,8/7.500 | 9,5/7.500 | 10,5/7.500 | 11,6/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,3/6.000 | 0,4/5.500 | 0,9/6.500 | 1/6.500 | 1,2/5.500 |
Βάρος (κιλά) |
110 | 107 | 114 | 114 | 114 |
Έκδοση |
Like 50 4T |
Like 50 2T |
Like 125 |
Like 200ility City 150 |
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
2Τ, 1Κ, Α/Ψ |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότη-τα (κ.εκ.) |
50 |
50 |
124,6 |
163 |
Ισχύς (ίπ-ποι/σ.α.λ.) |
3,5/7.500 |
3,9/6.000 |
9,55/8.000 |
11,02/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,35/7.000 |
0,5/6.000 |
0,97/6.500 |
1,3/6.500 |
Βάρος (κιλά) |
98 |
97 |
110 |
110 |
Έκδοση |
People GTi 200 |
People GTi 300 |
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ |
4T, 1Κ, Y/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
205 |
298,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
21,1/8.000 |
28,8/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,1/6.500 |
3,06/6.250 |
Βάρος (κιλά) |
Δ.Α. |
Δ.Α. |
Κινητήρας |
Super-8 50 2T |
Super-8 125 |
Κινητήρας |
2Τ, 1Κ, Α/Ψ |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
50 |
125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
4/6.500 |
9,5/7.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,5/6.500 |
0,9/6.500 |
Βάρος (κιλά) |
107 |
110 |
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Ο Axel Pons άφησε τους αγώνες και περπάτησε από την Ισπανία ως το Πακιστάν
Brixton Cromwell 250: Α2 μοτοσυκλέτα, με ρετρό εμφάνιση και σύγχρονα χαρακτηριστικά
Black Friday GPX: Σε έκπτωση το POPZ 125
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr