LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποικιλία, αξιοπιστία και ισχύς!

Kymco Agility City

Η έκδοση των 200 κ.εκ. του Agility City διατίθεται με top case στον στάνταρ εξοπλισμό της.

Η αισθητική του Like διαθέτει νοσταλγικές πινελιές, κάτι που είναι εμφανές και στον σχεδιασμό του πίνακα οργάνων.

Kymco People GTi 200/300

H τριπίστονη δαγκάνα και τα σωληνάκια υψηλής πίεσης ευθύνονται για το δυνατό μπροστινό φρένο.

Kymco Super-8 50/125

Κινητήρας G5

Kymco

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να πει κανείς για τα scooter της Kymco, τρία όμως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της γκάμας των scooter της εταιρείας: η ποικιλία, αξιοπιστία και η ισχύς! Το πρώτο είναι λίγο-πολύ ευνόητο. Η Kymco διαθέτει μια από τις πιο ολοκληρωμένες γκάμες στην κατηγορία των scooter, με μοντέλα για κάθε γούστο και ανάγκη. Μικρά, μεγάλα, sport, GT, με επιθετικό ή κλασικό σχεδιασμό μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε αναβάτη. Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι και το σήμα κατατεθέν της εταιρίας, κοινώς, προϊόντα με αντοχή στη σκληρή χρήση σε βάθος χρόνου και το τρίτο έχει να κάνει με τη γκάμα των κινητήρων. Πρόκειται για τους νέους κινητήρες τεχνολογίας G5, οι οποίοι είναι οι ισχυρότεροι στις κατηγορίες τους.

Kymco Agility City: Sport αστική ευελιξία!
από 1.640 ευρώ

Το Agility City αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Kymco για αρκετούς λόγους. Πρώτος σίγουρα είναι η σχεδίασή του, σπορτίφ, δυναμική και μοντέρνα. Ομοίως, η τιμή του, η οποία είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική για την κατηγορία. Οι υπόλοιποι έχουν να κάνουν κυρίως με τους τροχούς των 16 ιντσών και την οδική συμπεριφορά του. Το Agility επιταχύνει σβέλτα, καταπίνει λακκούβες και σαμάρια χωρίς να καταπονεί τη μέση σας και φρενάρει εκεί που θέλετε, όσο θέλετε. Η καμπύλη της δύναμης είναι γραμμική, χωρίς κενά και τρύπες, και σύντομα θα βρεθείτε να αντικρίζετε την ένδειξη των 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ, χωρίς να στερηθείτε της σταθερότητας του συνόλου. Ο… σβέλτος χαρακτήρας του γίνεται, άλλωστε, σύντομα αντιληπτός από τον σχεδιασμό του scooter. To Agility προδίδει αμέσως τις sport διαθέσεις του, χάρη στις έντονες γωνίες των πλαστικών, τη λεπτή σιλουέτα του, τον πολυγωνικό προβολέα και την κοντή μαύρη ζελατίνα του. Παρά τον επιθετικό του σχεδιασμό και τις ανάλογα επιθετικές διαθέσεις του, όμως, το Agility είναι και άνετο. Η θέση οδήγησης δίνει όρθια και φυσική θέση στο σώμα και ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη είναι ικανοποιητικός. Οι μεταφορικές του δυνατότητες, τέλος, ξεκινούν από το χώρο κάτω από τη σέλα (όπου θα χωρέσει ένα jet κράνος) και καταλήγουν στο ντουλαπάκι και το γάντζο της ποδιάς, καθώς και τη σχάρα.

Εκδόσεις
Το Agility City διατίθεται σε πέντε εκδόσεις: στα 50 (με δίχρονο και τετράχρονο κινητήρα), 125, 150 και 200 κ.εκ.. Όλες οι εκδόσεις έχουν κοινό τον σπορτίφ χαρακτήρα του scooter και ξεχωρίζουν για τη χαμηλή τιμή τους 50: 1.640 ευρώ, 125: 1.785 ευρώ, 150: 1.895 ευρώ (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 17,32 ευρώ), 200i TOP CASE: 2.285 ευρώ (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 19,24 ευρώ). Το 200i, μάλιστα, διατίθεται με top case στον στάνταρ εξοπλισμό του!

Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Α/Ψ 2Τ, 1Κ, Α/Ψ 4Τ, 1Κ, Α/Ψ 4Τ, 1Κ, Α/Ψ 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
50 50 125 149,4 163
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
3,3/7.500 3,8/7.500 9,5/7.500 10,5/7.500 11,6/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,3/6.000 0,4/5.500 0,9/6.500 1/6.500 1,2/5.500
Βάρος (κιλά)
110 107 114 114 114


Kymco Like: Αρέσει στην πόλη!
από 1735 ευρώ


Παρά τις μικρές του διαστάσεις, το Like αποδεικνύεται βολικό και άνετο. Χαρακτηρίζεται από την ρετρό εμφάνιση και το προσεγμένο φινίρισμα, ενώ και οι χώροι είναι ευνοημένοι, χάρη στο top case στο στάνταρ εξοπλισμό του. Ο κινητήρας έχει δύναμη χαμηλά, ώστε να κινηθεί σε χαμηλές ταχύτητες, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του, ενώ βάρος και διαστάσεις ευνοούν τις επιτόπιες μανούβρες. Ακόμη και όταν οι ταχύτητες αυξηθούν, το Like δεν θα απογοητεύσει. Θα κινηθεί με ευελιξία και σβελτάδα, ενώ, παρόλο που η κλάση του δεν προορίζεται για ταξίδια, δεν θα πει όχι σε περιαστικές διαδρομές. Εκεί, θα εντυπωσιάσει με τη σταθερότητά του, ειδικά, αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι διαθέτει και top case στο πίσω μέρος. Πλαίσιο και πιρούνι θα κάνουν εξαιρετική δουλειά, δίνοντας τη στιβαρότητα που απαιτείται σε κάθε περίπτωση.

Εκδόσεις
Το Like διατίθεται σε τέσσερις συνολικά εκδόσεις. Αυτή των 50 κ.εκ. με τετράχρονο ή δίχρονο κινητήρα και τιμή 1.735 ευρώ, αυτή των 125 κ.εκ., με τιμή 1.845 ευρώ και αυτή του 200i με τιμή 2.380 ευρώ (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 21,12 ευρώ). Οι εκδόσεις 50 και 200i διαθέτουν top case στον στάνταρ εξοπλισμό τους.
Έκδοση
Like 50 4T
Like 50 2T
Like 125
Like 200ility City 150
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
2Τ, 1Κ, Α/Ψ
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότη-τα (κ.εκ.)
50
50
124,6
163
Ισχύς (ίπ-ποι/σ.α.λ.)
3,5/7.500
3,9/6.000
9,55/8.000
11,02/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,35/7.000
0,5/6.000
0,97/6.500
1,3/6.500
Βάρος (κιλά)
98
97
110
110


Kymco People GTi 200/300: Το ισχυρότερο!
από 3.395 ευρώ (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 33,99 )


Κομψό, ελαφρύ και με μεγάλο κόψιμο τιμονιού, το GTi χώνεται παντού, ενώ οι μεγάλοι του 16ρηδες τροχοί και το νέο συμπαγές πλαίσιο χαρακτηρίζονται από τη σταθερότητα που προσφέρουν ακόμα και στην οριακή οδήγηση. Όσον αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι τεχνολογίας G5 και αποτελεί ίσως το καλύτερο στοιχείο πάνω στα People GΤi. Είναι ισχυρότερος του ανταγωνισμού και οι επιδόσεις του GTi 200 θυμίζουν κινητήρα άνω των 250 κ.εκ. Ακόμη και κάτω από πίεση, το People θα παραμείνει σταθερό. Όταν η διαδρομή περιλαμβάνει στροφές, το Kymco μπορεί να πλαγιάσει πολύ εύκολα και να αλλάξει κλίση χωρίς δισταγμό. Οι σφιχτές αναρτήσεις που ίσως στερήσουν κάποιους πόντους άνεσης δικαιώνονται εδώ και συνεργάζονται άψογα με το πλαίσιο, το οποίο προέρχεται αυτούσιο από την έκδοση των 300 κ.εκ.. Αποτέλεσμα είναι να διατηρεί τη σταθερότητά του στη στροφή, αλλά και μια ακαμψία που σου επιτρέπει να του φερθείς πιεστικά. Την ίδια λογική, άλλωστε, ακολουθούν και τα φρένα. Με σύμμαχο τη γραμμική λειτουργία τους, ο αναβάτης μπορεί να αισθάνεται και να είναι ασφαλής. Η δύναμη είναι περισσότερο από ικανοποιητική και η παρέμβασή τους στην κίνηση του scooter καθοριστική. Αυτό οφείλεται στους δίσκους των 260 χλστ. (μπρος και πίσω), αλλά κυρίως στην μπροστινή δαγκάνα των τριών εμβόλων μπροστά και των δύο εμβόλων πίσω και τα σωληνάκια υψηλής πίεσης.

Εκδόσεις
Το People GTi διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Αυτή των 200 κ.εκ. και τιμή 3.395 ευρώ (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 33,99 ευρώ) και αυτή των 300 κ.εκ., με τιμή 4.295 (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 141,36 ευρώ). Το People GTi 300 διατίθεται και σε έκδοση με top case στον στάνταρ εξοπλισμό με επιβάρυνση 100 ευρώ.

Tip: Αυτή την περίοδο ισχύει προσφορά για το PEOPLE GTi 300 το οποίο διατίθεται με έκπτωση 400 ευρώ για πληρωμή τοις μετρητοίς δηλαδή στα 3.895 ευρώ (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 141,36 ευρώ).

Έκδοση
People GTi 200
People GTi 300
Κινητήρας
4T, 1Κ, Y/Ψ
4T, 1Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
205
298,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
21,1/8.000
28,8/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
2,1/6.500
3,06/6.250
Βάρος (κιλά)
Δ.Α.
Δ.Α.


Kymco Super-8 50/125: Το street scooter!
από 1.745 ευρώ


Το Super-8 είναι μια ιδιόμορφη περίπτωση scooter, ειδικά όταν μιλάμε για την κατηγορία των 50-125 κ.εκ.. Τα γονίδια στο σώμα του είναι κατά βάση αθλητικά και η εμφάνισή του σε προϊδεάζει για αυτό. Το Super-8 είναι αιχμηρό παντού, με προτεταμένο ρύγχος, αεροδυναμική ζελατίνα που προσφέρει σωστή κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης και γραφικά που φανερώνουν αμέσως τον αθλητικό χαρακτήρα του. Ενισχύοντας τον χαρακτήρα του scooter, το πλαίσιο είναι άμεμπτο, οι αναρτήσεις σφιχτές και τα φρένα ιδιαίτερα δυνατά. Ο κινητήρας είναι ζωντανός, ειδικά στην «καλή» περιοχή του, ενώ οι sport δυνατότητες του Super-8 δεν αποτρέπουν την πρακτικότητα, η οποία συνίσταται κυρίως στον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, το γάντζο και τη μικρή σχάρα.

Εκδόσεις
Εκτός από αυτή των 50 κ.εκ., το Super-8 διατίθεται και στη μεγαλύτερη έκδοση των 125 κ.εκ., με τιμή που δεν ξεπερνά τα 1.955 ευρώ.

Κινητήρας
Super-8 50 2T
Super-8 125
Κινητήρας
2Τ, 1Κ, Α/Ψ
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
50
125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
4/6.500
9,5/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,5/6.500
0,9/6.500
Βάρος (κιλά)
107
110


Κινητήρας G5
Η κωδική ονομασία G5 αναφέρεται στη νέα γενιά κινητήρων της Kymco, η οποία ξεχωρίζει κυρίως για τις αυξημένες επιδόσεις, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η κεφαλή είναι τετραβάλβιδη και οι βαλβίδες παίρνουν την κίνησή τους από έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο με ρουλεμάν, επιτυγχάνοντας με τον τρόπο αυτό αυξημένη ευστροφία και μείωση των απωλειών τριβής κατά 20-30% σε σχέση με άλλους κινητήρες αυτού του κυβισμού, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται αθόρυβη λειτουργία και εξάλειψη κραδασμών. Τέλος, η επιφανειακή κάλυψη των ελατηρίων του εμβόλου από νιτρίδιο του χρωμίου συμβάλλει σε μια μείωση των τριβών κατά 12% σε σχέση με τα παραδοσιακά ελατήρια.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ