LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέα έκδοση Geostyle στα 300 κ.εκ. διατίθεται στην ίδια τιμή με το RS (4.290 ευρώ)

Σαφώς πιο σπορτίφ η εμφάνιση του Tweet RS με τις κόκκινες ραφές της σέλας και τα μαύρα μπράτσα των 16ρηδων τροχών να «αγριεύουν» αρκετά την εικόνα του.

Peugeot Vivacity 125

Σε ελαφρώς πιο ρετρό χρωματικούς συνδυασμούς κινείται η έκδοση SIXTIES με το ανοιχτό καφέ της σέλας να κάνει όμορφη αντίθεση με το μαύρο χρώμα των πλαστικών.

Peugeot LXR 200i

Τα σύστημα πέδησης του LXR διαθέτει αρκετή ισχύ που αποδίδεται γραμμικά και σταματά γρήγορα το scooter ακόμη και με συνεπιβάτη.

Peugeot

Η Peugeot έχει καταφέρει να κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της τα τελευταία χρόνια στα scooters παρουσιάζοντας μοντέλα που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις του σύγχρονου αστικού τοπίου. Η τετράδα που ακολουθεί αποτελεί ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι της γαλλικής «μηχανής» που με το πέρασμα του χρόνου δείχνει να ισχυροποιείται όλο και περισσότερο έναντι του ανταγωνισμού.

ΗPeugeot έχει δημιουργήσει μία πλήρη γκάμα από scooters που θα ικανοποιήσουν κάθε τύπο αναβάτη με το καθένα να προτάσσει τα δικά του στοιχεία. Μέσα σε αυτά τα μοντέλα είναι και τέσσερα που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν και να αποτελούν πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις των κατηγοριών που αντιπροσωπεύουν. Τα Geopolis, LXR, Vivacity και Tweet διαθέτουν το καθένα τη δική του προσωπικότητα και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Ωστόσο, όλα συγκεντρώνουν εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα μοντέλο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, όπως είναι η χαρακτηριστική εμφάνιση, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και εργονομίας και φυσικά τη πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Προσθέστε σε αυτό την ασφαλή και φιλική συμπεριφορά και τότε έχετε μία ολοκληρωμένη εικόνα για τέσσερις προτάσεις που μπορούν να σας λύσουν τα χέρια στην καθημερινή κίνηση στην πόλη, η καθεμία με το δικό της τρόπο.

Peugeot Geopolis 300 RS: Και σπορ και τζέντλεμαν
Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα scooters της μεσαίας κατηγορίας που καταφέρνει να ξεχωρίζει σε αρκετούς επιμέρους τομείς. Η δυναμική και παράλληλα κομψή εμφάνισή του, που έχει αποσπάσει και βραβείο από την Ένωση Σχεδιαστών Μοτοσικλέτας, είναι και ο πιο εμφανής από αυτούς. Φυσικά, τα χαρίσματά του δεν σταματούν εκεί και επεκτείνονται, τόσο στην εργονομία, όσο και στην οδηγική του συμπεριφορά. Η θέση οδήγησης με τη σχετικά ψηλή σέλα θα βολέψει περισσότερο τους ψηλότερους αναβάτες που θα καθίσουν άνετα και ελαφρώς επιθετικά πάνω στο γαλλικό scooter. Στο δρόμο το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει είναι η ποιότητα κύλισης του Geopolis που βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες της κατηγορίας. Η άνεση βρίσκεται επίσης σε καλά επίπεδα με τη ρύθμιση των αναρτήσεων να είναι ελαφρώς σφιχτή. Σε συνδυασμό με το πολύ καλό πλαίσιο, το μοντέλο της Peugeot θα στρίψει με σιγουριά και ασφάλεια, ακόμη και όταν οι ρυθμοί ανέβουν σε υψηλότερα επίπεδα. Στην πόλη, θα κινηθεί πολύ γρήγορα βοηθούμενο και από την πολύ καλή μετάδοση του CVT κιβωτίου που συνεργάζεται άψογα με τον πολιτισμένο και οικονομικό κινητήρα.

Εκδόσεις
Πέρα από τη έκδοση «RS» των 300 κ.εκ. που αποτελεί τη δημοφιλέστερη του μεσαίου γαλλικού scooter, το Geopolis είναι διαθέσιμο και στην νέα έκδοση Geostyle, με σαφώς πιο πολυτελή χαρακτήρα στην αισθητική του. To γαλλικό μοντέλο μπορείτε επίσης να το αποκτήσετε με κινητήρες 125, 250, 400 και 500 κ.εκ. με τις τιμές να ξεκινούν από τα 3.150 ευρώ, ενώ για τα 250 και 400 κ.εκ. υπάρχουν και εκδόσεις με σύστημα ABS.

Κινητήρας:
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός
278
Ισχύς
21,9/7.250
Ροπή
2,3/6.000
Βάρος
1459


Peugeot Tweet 150: Ευέλικτο και κομψό
Το μικρό Tweet με τους μεγάλους τροχούς απευθύνεται σε νέους αναβάτες ανεξαρτήτως φύλου που δεν θέλουν να θυσιάσουν την κομψότητα για χάρη της πρακτικότητας. Ειδικότερα, οι μετρίου αναστήματος αναβάτες θα βρουν στο πρόσωπο του Tweet ένα πραγματικό σύμμαχο για την καθημερινή κίνηση στο κέντρο της πόλης, λόγω της πολύ λεπτής σιλουέτας του και του ιδιαίτερα μικρού βάρους. Οι τροχοί των 16 ιντσών που προσφέρουν έξτρα ασφάλεια σε δρόμο με κακοτεχνίες δεν έχουν εξαφανίσει το χώρο κάτω από τη σέλα, όπου θα βολέψετε ένα ανοιχτό κράνος ή ένα μαζεμένων διαστάσεων full face. Ο κινητήρας, στην έκδοση των 150 κ.εκ. κινεί με άνεση το Tweet που μπορεί να ελιχθεί αστραπιαία μέσα στο μποτιλιάρισμα χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη προσπάθεια από αυτόν που βρίσκεται στο τιμόνι, με την ισχύ να επαρκεί και για ασφαλή κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.

Εκδόσεις
Πολλές και διαφορετικές είναι οι εκδόσεις του Tweet που δίνουν την ευκαιρία στον υποψήφιο αγοραστή να αποκτήσει το γαλλικό μοντέλο σύμφωνα με τις δικές του προτιμήσεις. Έτσι πέρα από την απλή έκδοση η οποία διατίθεται με τετράχρονους κινητήρες 50 (1.549 ευρώ), 125 (1.749 ευρώ) και 150 κ.εκ. (1.899 ευρώ) για το γαλλικό scooter υπάρχει και η πιο σπορτίφ έκδοση «RS» με επιπλέον κόστος 50 ευρώ για κάθε μοντέλο.
Έκδοση
Tweet 50 4T
Tweet 236
Tweet 150
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα
49,5
124,6
149,6
Ισχύς
Δ.Α.
Δ.Α.
10,3/7.500
Ροπή
Δ.Α.
Δ.Α.
1/6.500
Βάρος (κιλά)
90
109
115


Peugeot Vivacity 125: 35 λίτρα Χώροι!
από 1789 ευρώ


Το Vivacity εκμεταλλεύεται άριστα τις μικρές του διαστάσεις και εκπλήσσει ανέλπιστα αυτόν που θα προσπαθήσει να το φορτώσει. Κάτω από τη σέλα χωρά ένα κράνος κλειστού τύπου, ενώ στο ρύγχος μπορείτε να τοποθετήσετε ένα jet, με τη συνολική αποθηκευτική ικανότητα να αγγίζει τα 35 λίτρα! Οι μεταφορικές δυνατότητες του Vivacity συμπληρώνονται από το μικρό γάντζο και την απόλυτα εκμεταλλεύσιμη επίπεδη ποδιά. Έκπληξη προκαλεί και η θέση οδήγησης που θα φιλοξενήσει ακόμη και αναβάτες που ξεπερνούν αρκετά τα 1,80 μ. Στους δρόμους της πόλης, το Vivacity βρίσκεται στο στοιχείο του παρουσιάζοντας εξαιρετική ευελιξία και αέρινη αίσθηση κατά τους ελιγμούς, ενώ η οδηγική του συμπεριφορά είναι ασφαλής και προβλέψιμη προσφέροντας την απαραίτητη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη. Τέλος, ο ήσυχος και πολιτισμένος σε λειτουργία κινητήρας εκπληρώνει ικανοποιητικά το καθήκον του προσφέροντας ζωηρές επιταχύνσεις από στάση και τελική ταχύτητα που επαρκεί για το αστικό περιβάλλον.

Εκδόσεις
Πέρα από την έκδοση στα 125 κ.εκ. το Vivacity διατίθεται στην αγορά με δίχρονο και τετράχρονο κινητήρα 50 κ.εκ. στην τιμή των 1.599 και 1.649 ευρώ αντίστοιχα. Επίσης εκτός από τους στάνταρτ χρωματικούς συνδυασμούς το γαλλικό μοντέλο είναι διαθέσιμο και στη έκδοση SIXITIES με σαφώς πιο ρετρό χαρακτήρα και τιμή 1.849 ευρώ για το μοντέλο με τον κινητήρα των 125 κ.εκ. και 1.699 ευρώ για το τετράχρονο 50άρι. Τέλος, μέσα στον Οκτώβρη θα ξεκινήσει και η διάθεση του πλήρως ηλεκτρικού e-Vivacity.

Έκδοση
Vivacity 50 2T
Vivacity 50 4T
Vivacity 125
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα
49,9
50
124,8
Ισχύς
Δ.Α.
Δ.Α.
8,7/7.500
Ροπή
Δ.Α.
Δ.Α.
0,8/6.500
Βάρος (κιλά)
90
90
118


Peugeot LXR 200i: Ιδανικές ισορροπίες
από 2.660 ευρώ (τρέχουσα προσφορά)


Συνδυάζει με επιτυχία όλα εκείνα τα στοιχεία που έχουν ανάγει αυτά τα μοντέλα ως ιδανικά μεταφορικά μέσα για την καθημερινή κίνηση στο αστικό αλλά και περιαστικό περιβάλλον. Οι μαζεμένες διαστάσεις το καθιστούν προσιτό σε ένα μεγάλο μέρος του δίτροχου κοινού με το περιορισμένο βάρος να παίζει καθοριστικό ρόλο για την αυτοπεποίθηση . Παράλληλα, οι ικανοποιητικές διαστάσεις της σέλας σε συνδυασμό με το σωστά τοποθετημένο τιμόνι και την επίπεδη ποδιά, θα αφήσουν και τους ψηλότερους να νιώσουν άνετα πάνω στο LXR. Στο δρόμο, το γαλλικό scooter δεν δείχνει να πτοείται από την κίνηση της πόλης. Οι ελιγμοί ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα γίνονται με ταχύτητα και ελάχιστη προσπάθεια ακόμη κι αν στη σέλα βρίσκεται δεύτερο άτομο. Σε αυτό συνεισφέρει και ο δυνατός κινητήρας που επιταχύνει γρήγορα το LXR από στάση και συνεργάζεται αρμονικά με το CVT κιβώτιο. Οι 16ρηδες τροχοί και οι ποιοτικές σε λειτουργία αναρτήσεις προσφέρουν ασφάλεια σε κακής ποιότητας οδόστρωμα, αλλά και την απαραίτητη σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες που επιτυγχάνει η πρόταση της Peugeot και που της δίνουν τη δυνατότητα να κινηθεί με άνεση και στον αυτοκινητόδρομο.
Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
171
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
Δ.Α.
Βάρος (κιλά)
135

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ