Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Suzuki, το 1000άρι ss της δε δέχεται μεγάλης έκτασης αλλαγές για το 2012, ωστόσο, ακόμη και αυτές οι λίγες που ανακοίνωσε αναμένεται να βελτιώσουν ουσιαστικά το GSX-R. Η αρχή, όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, έγινε από το τελικό της εξάτμισης, το οποίο επέστρεψε στη μονή διάταξη. Επιπλέον, το νέο GSX-R 1000 είναι ελαφρύτερο κατά 2 κιλά (χάρη στο ένα τελικό, αλλά και σε άλλες μικροεπεμβάσεις).
Και ο κινητήρας δεν έμεινε έξω από το παιχνίδι των βελτιώσεων. Οι Ιάπωνες μηχανικοί βελτίωσαν την απόδοσή του στις μεσαίες στροφές λειτουργίας, την απόκριση του γκαζιού, καθώς και σημεία της αρχιτεκτονικής του. Αναλυτικότερα, τα πιστόνια έγιναν ελαφρύτερα κατά 11% και βελτιώθηκαν σε σχήμα και οι οπές αερισμού απέκτησαν νέο πεντάγωνο σχήμα που βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της καύσης. Η Suzuki, τέλος, επανασχεδίασε το προφίλ του συστήματος εξαγωγής και αύξησε τη συμπίεση, από το 12.8:1 σε 12.9:1, και άλλαξε τη χαρτογράφηση του κινητήρα. Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα των αλλαγών ξεχωρίζει και η μείωση της κατανάλωσης, η οποία, σύμφωνα με τη Suzuki, αγγίζει το 8%.
Όσον αφορά στα περιφερειακά μέρη, η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται στο σύστημα των φρένων. Οι δίσκοι είναι λεπτότεροι κατά 5 χλστ. και οι μονομπλόκ δαγκάνες ανήκουν στην Brembo.