Χρόνια στο γυμναστήριο... Αν έχετε δει κορυφαίους body builders βαρέων-βαρών κατά τη διάρκεια κάποιου διαγωνισμού, τότε έχετε ήδη μια ιδέα για το Dinli Centhor 800.
Μετά από τη θετικότατη εμπειρία των μικρότερων ATV της Dinli (Thunder 300, Lightning 450, Centhor 700), το κορυφαίο αρχι-γούρουνο Centhor 800 4x4 EVO Sport ήρθε σαν τούρτα και κερασάκι μαζί, για να με εντυπωσιάσει με τη γροθιά που κρύβει στις χαμηλές στροφές, τις δυνατότητες του σε χώμα και άσφαλτο, και τον απολύτως ολοκληρωμένο, και ισορροπημένο χαρακτήρα του. Την ώρα που γράφω το τεστ, προσπαθώ ακόμα να βρω κάποια μειονεκτήματα του Centhor 800, αλλά δεν μου έρχεται κάτι… ας είναι… θα γράψω για τους καθρέπτες που θολώνουν στα πολλά.
Επιλογές - Διαλέξτε την έκδοση που προτιμάτε
Στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται ο κοτσαδόρος, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, η ανοξείδωτη εξάτμιση, οι ζάντες αλουμινίου, και τα ελαστικά Big Horn της Maxxis. Το Centhor 800 4x4 EVO στη βασική έκδοση κοστίζει 8.999 ευρώ.
Η έκδοση Sport διαθέτει όλα τα παραπάνω συν αγωνιστικές αναρτήσεις στους τέσσερις τροχούς, με piggyback αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενες χωρίς εργαλεία, και κοστίζει 9.899 ευρώ.
Ταυτόχρονα, η ελληνική αντιπροσωπεία της Dinli έχει εκτενή κατάλογο με αξεσουάρ, επίσημα της μαμάς εταιρείας, αλλά και άλλων ποιοτικών εταιρειών. Έτσι και σχάρες μπροστά και πίσω θα βρείτε για το 800 (στα 249 ευρώ έκαστη), και βαλίτσες (199 ευρώ έκαστη), και αδιάβροχο εργάτη με κτηνώδη ικανότητα έλξης 1.360 κιλών (από ό,τι μάθαμε, ο εν λόγω εργάτης έχει σύρει ακόμα και σκάφος 6 τόνων χωρίς πρόβλημα) στα 349 ευρώ, και πολυτελέστερη σέλα στα 239 ευρώ, και backrest στα 129 ευρώ, αλλά και προστατευτικές ποδιές, EPS (ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού) κλπ.
Η αναλυτική πρώτη δοκιμή του Dinli Centhor 800 4x4 EVO Sport περιλαμβάνεται στο τεύχος 24 του auto τρίτη που θα είναι στα περίπτερα στις 22-11-2011.