LIVE: κίνηση στους δρόμους

YZF-R1: Ηλεκτρονικά βελτιωμένο.

Yamaha YZF-R1

Στον τομέα της εμφάνισης, το R1 δε διαφέρει σημαντικά από το υπάρχον μοντέλο. Ωστόσο, το ανανεωμένο μοντέλο δείχνει ακόμη πιο επιθετικό, με αλλαγές στη μάσκα, στα φώτα και στα τελικά της εξάτμισης. Το σημαντικότερο νέο στοιχείο είναι το traction control με το οποίο θα εφοδιάζεται πλέον το superbike της Yamaha, αλλά και οι μικρές επεμβάσεις που έχουν γίνει στον ηλεκτρονικό ψεκασμό του κινητήρα και στην ECU. Το traction control της ιαπωνικής μοτοσικλέτας εξελίχθηκε με βάση την εμπειρία που έχει αποκομίσει η Yamaha από τη συμμετοχή της στα MotoGP με την YZR-M1. Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει το σύστημα σε έξι διαφορετικά στάδια, ανάλογα και με τις συνθήκες που επικρατούν, ενώ παράλληλα του δίνεται και η επιλογή της πλήρους απενεργοποίησης του. Τέλος, όσον αφορά στα ηλεκτρονικά του κινητήρα, η Yamaha διατηρεί τις τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις του ψεκασμού.

Κινητήρας 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 998 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 182/12.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 11,8/10.000
Βάρος (κιλά, γεμάτο) Δ.Α.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ