Η σχεδίασή του είναι εμπνευσμένη από αυτές των mega on-off, αυτών των θηρίων που έχουν φτιαχτεί για να γυρίσουν όλη τη γη με δύο άτομα στη σέλα τους, από άσφαλτο και χώμα. Στο φανάρι θα νιώσετε σαν ίσος ανάμεσα σε ίσους και σίγουρα θα αισθανθείτε τα βλέμματα των άλλων μοτοσικλετιστών να εξερευνούν το Derbi σας απ’ άκρη σ’ άκρη, μη μπορώντας να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται. Λίγο το ψηλό του ανάστημα, λίγο το σχετικά φαρδύ σύνολο ρεζερβουάρ-φέρινγκ, το κάνουν να δείχνει αρκετά εντυπωσιακό.
Σε σχέση με ένα mega on-off, το Terra είναι μικρό. Σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, όμως, το μέγεθός του είναι απόλυτα φυσιολογικό. Στο ίδιο ακριβώς μήκος κύματος κινείται και η θέση οδήγησης που θα βολέψει χωρίς πρόβλημα κάθε είδους αναβάτη, ανεξάρτητα από τη σωματική του διάπλαση. Το μεγάλο σε πλάτος τιμόνι βρίσκεται σχετικά κοντά στη σέλα και τοποθετεί τον κορμό σε μία απόλυτα όρθια στάση. Αυτό προσφέρει στον αναβάτη πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνεις και ένα έξτρα αίσθημα ασφάλειας που ενισχύεται από το σεβαστών διαστάσεων φέρινγκ με την ψηλή διάφανη ζελατίνα που υψώνεται μπροστά του. Τα χέρια δεν κουράζονται καθόλου και πέφτουν φυσικά στο τιμόνι, ενώ με την ίδια φυσικότητα φτάνουν και τα πόδια στα μαρσπιέ. Και η σέλα είναι μεγάλη σε διαστάσεις και θα βολέψει τους πάντες. Είναι λίγο ψηλότερη από το συνηθισμένο, αλλά η σωστή της σχεδίαση επιτρέπει στα πόδια να πατούν άνετα στο έδαφος. Το υγρόψυκτο μοτέρ των 125 κ.εκ. φέρει τέσσερις βαλβίδες και για την κίνησή τους, έχουν χρησιμοποιηθεί δύο εκκεντροφόροι. Η ισχύς που παράγει είναι αρκετή για να στείλει το δείκτη του κοντέρ πάνω από τα 120 χλμ./ώρα και να επιταχύνει γρήγορα το Terra, αν και κάνει την εμφάνισή της μετά τις 6.000 σ.α.λ. Το σύστημα πέδησης του Terra Adventure έχει διαφορές σε σχέση με του απλού μοντέλου, αφού ο εμπρόσθιος δίσκος είναι, στη συγκεκριμένη περίπτωση, σαφώς μεγαλύτερος σε διαστάσεις φτάνοντας τα 300 χλστ. και συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα.
Μέσα στην πόλη, τα χαρίσματα της μοτοσικλέτας της Derbi γιγαντώνονται σε τέτοιο βαθμό που νιώθεις λες και βρίσκεσαι στη Λιλιπούτη! Τίποτα δεν είναι ικανό να ανακόψει το ρυθμό του, η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει άριστο οπτικό πεδίο, το βάρος γίνεται ελάχιστα αισθητό και το τιμόνι περνά πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Την ίδια ώρα, οι αναρτήσεις φροντίζουν για την άνεση του αναβάτη, καταπίνοντας λακκούβες και λοιπές κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Τα φρένα κάνουν επίσης καλά τη δουλειά τους και σε συνδυασμό με τα καλής ποιότητας ελαστικά της Vee Rubber, σταματούν άμεσα το Derbi.
Η σταθερή ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει σε αυτές τις συνθήκες, ανέρχεται λίγο πάνω από τα 110 χλμ./ώρα στο κοντέρ, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του. Στο χώμα, το μικρό βάρος κάνει με θετικό τρόπο αισθητή την παρουσία του, αποφορτίζοντας τον αναβάτη από το άγχος που δημιουργούν ο όγκος και τα παραπανίσια κιλά.
Εν τέλει, το Terra Adventure είναι μία πολύ ευχάριστη μοτοσικλέτα και αποτελεί τρανή απόδειξη ότι, δε χρειάζεται ένα σκασμός κυβικά ή χρήματα για να νιώσει κανείς περιπετειώδης και ξεχωριστός.
Τιμή: 4.050 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός 124,2
Ιπποδύναμη 14,7/9.500
Ροπή 1,2/7.500
Βάρος 121
Ρεζερβουάρ 11
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr