Η πρώτη επαφή με το Thunder είναι ιδιαίτερα θετική. Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών, άριστη ποιότητα βαφής, ποιοτικά περιφερειακά, ενώ όπως στα ακριβότερα Centhor, έτσι και εδώ, συναντάμε την πρωτοποριακή τεχνολογία βαφής σκελετού P.C Frame Technology, που σύμφωνα με την Dinli προσφέρει ψηλότερη ανοχή σε γδαρσίματα, χτυπήματα και οξειδώσεις. Ταυτόχρονα, το χρώμα του Thunder είναι μεταλλικό. Η σέλα είναι άνετη, αν και σχετικά κοντή για δύο μεγαλόσωμα άτομα. Πάντως, ο αναβάτης κάθεται ιδιαίτερα άνετα. Το ψηφιακό κοντέρ είναι όμορφο, ευανάγνωστο, ενώ διαθέτει τις βασικές ενδείξεις -αλλά έχει και μερικό χιλιομετρητή.
Η μίζα το βάζει πάντα μπροστά χωρίς πρόβλημα, ενώ απουσιάζει χαρακτηριστικά η μανιβέλα. Η σχάρα αποδεικνύεται ανθεκτική και θα δέσετε πάνω της μια μεγάλη και βαριά τσάντα. Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το Thunder είναι 90 χλμ./ώρα. Οι επιταχύνσεις είναι γραμμικές και τα 20 αλογάκια του κινητήρα κινούν αξιοπρεπώς τα περίπου 210 κιλά του γεμάτου Thunder σε κάθε περίσταση.
Στην άσφαλτο, το κοντό μετατρόχιο σημαίνει ότι απαιτείται μια κάποια προσοχή στις στροφές, γιατί αν τις πάρετε απότομα, το Thunder ενδέχεται να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές ρόδες. Αν φυσικά αυτό σας διασκεδάζει το ίδιο με εμάς, τότε… κανένα πρόβλημα. Στο χώμα, το Thunder κρατάει άριστα τη γραμμή του, ενώ αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία, ανάλογα με τις εντολές του αναβάτη. Είτε είστε καθιστός είτε όρθιος, πόδια και χέρια βρίσκονται σε ιδανικές θέσεις, σχηματίζοντας σωστούς μοχλούς. Το Thunder θα σκαρφαλώσει σε αρκετά κάθετες ανηφόρες, θα διασχίσει λάσπες, ενώ θα σηκωθεί και σούζα, αν χτυπήσετε τους μπροστινούς τροχούς σε κάποιο εμπόδιο και τραβήξετε το τιμόνι.
Τιμή: 4.899 ευρώ
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β, 1ΕΕΚ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 291
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 20,1/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/2.500
Βάρος (κιλά) 190
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr