Το W800 καταφέρνει να μεταφέρει αναλλοίωτο το αισθητικό κομμάτι των δεκαετιών του ’50 και του ’60 στις μέρες μας. Πρέπει να το δεις από κοντά για να καταλάβεις σε τι επίπεδα βρίσκεται η προσοχή στη λεπτομέρεια. Τα καλώδια είναι επιμελώς κρυμμένα και ό,τι φαίνεται έχει προσεχτεί ιδιαίτερα, ώστε να μην ενοχλεί αισθητικά. Η μεταλλική και ιριδίζουσα βαφή του ρεζερβουάρ βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο, όπως και το φινίρισμα του γυμνού κινητήρα με τις βουρτσισμένες επιφάνειες να εναλλάσσονται με τα χρώμια με απόλυτη αρμονία. Ούτε οι υπόλοιπες μεταλλικές επιφάνειες πάνε πίσω σε αυτό τον τομέα. Δεν χρειάζεται να είσαι ιστορικός της μοτοσικλέτας, ούτε καν ψαγμένος με τους δύο τροχούς για να καταλάβεις πόσο ιδιαίτερο και ξεχωριστό είναι το W800.
Η σέλα εκτός από ρετρό σχεδίαση προσφέρει και άνεση και θα αργήσεις πολύ να κουραστείς επάνω της. Μόνο στο τελείωμά της θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο φαρδιά εκεί που συναντά το ρεζερβουάρ, προφανώς για να νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια η βραχύσωμοι. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και δύο ελαστικές επιφάνειες για να μπορεί να σφίγγει με τα πόδια του το ρεζερβουάρ και να νιώθει καλύτερα τη μοτοσικλέτα.
Ο 8βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποτελεί μία υπερκυβισμένη έκδοση του W650. Χρησιμοποιεί ελαφρύτερα πιστόνια σε σχέση με πριν, παρά την αυξημένη κατά πέντε χλστ. διάμετρο τους. Διαφορετικού προφίλ είναι και οι εκκεντροφόροι, αν και ο χρονισμός έχει παραμείνει ο ίδιος. Αντικραδασμικός άξονας, για την εξουδετέρωση των ανεπιθύμητων κραδασμών υπάρχει, όπως και ηλεκτρονικός ψεκασμός με σώματα διαμέτρου 34 χλστ και μπεκ 12 οπών. Ο κινητήρας είναι «ζωντανός» κάτω από τα πόδια σου. Ενοχλητικός δεν χαρακτηρίζεται και η αλήθεια είναι ότι λίγοι περισσότεροι κραδασμοί θα προσθέτανε σε χαρακτήρα παρά θα ενοχλούσαν. Η ροπή είναι εκεί έτοιμη να σπρώξει άμεσα μπροστά τη μοτοσικλέτα ανεξάρτητα από την ταχύτητα στο κιβώτιο και υπερισχύει της δύναμης ως αίσθηση.
Οι μαλακές αναρτήσεις και το δισκόφρενο με την ελλιπή δύναμη και αίσθηση, είναι αυτά που θέτουν τα όρια σχετικά γρήγορα. Ωστόσο, αν οδηγήσετε στρωτά και με γραμμές, θα κινηθείτε αρκετά σβέλτα με τη μοτοσικλέτα να θυμίζει μεσαίο on-off με…χαμηλωμένες αναρτήσεις. Για την αίσθηση αυτή ευθύνεται η σχεδίαση και η γεωμετρία του πλαισίου που δεν απέχει και πολύ από αυτά, αλλά κυρίως ο 19άρης μπροστινός τροχός με το ψηλοπρόφιλο ελαστικό. Φιλικό και άνετο δηλαδή, όπως ακριβώς παρουσιάζεται και στο κέντρο της πόλης.
Τιμή: 8.990 ευρώ
Κινητήρας 4T, 2Κ, Α/Ψ, ΒΒ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 773
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 48/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,1/2.500
Βάρος (κιλά) 217
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr