Αισθητικά, το V7 έχει δανειστεί μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα των προηγούμενων μοντέλων. Το λεπτό ρεζερβουάρ με τις διακριτικές γωνίες προέρχεται από το V7 Sport, ενώ τα σχέδια (λογότυπα κ.τ.λ.) από το πρώτο V7 του 1969. Τέλος, οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες ανήκουν στην έκδοση Special. Και η υπόλοιπη εμφάνισή του όμως δεν σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί. Το V7 Classic «φωνάζει» από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται για μέλος της ιστορικής σειράς. Το λεπτό ρεζερβουάρ, η επίπεδη σέλα, τα πλαϊνά μέρη, το σχήμα των τελικών και οι ακτινωτοί τροχοί με τα φαρδιά λάστιχα, αποτελούν σήματα κατατεθέντα ενός V7. Η Moto Guzzi δεν θέλησε να εκσυγχρονίσει καθόλου το V7 στον αισθητικό τομέα. Η εμφάνιση της μοτοσικλέτας θα μπορούσε να την μπερδέψει εύκολα με ένα από τα παλιότερα μοντέλα, αν στον χρωμιωμένο πίνακα των οργάνων δεν υπήρχαν δύο διακριτικά τοποθετημένες ψηφιακές οθόνες. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία συνηγορούν στο ότι πρόκειται για ένα μοντέλο όχι μόνο εμπνευσμένο, αλλά προερχόμενο από το παρελθόν.
Ο V90 κινητήρας των 744 κ.εκ. διαθέτει ανθεκτικά πιστόνια με ειδική επικάλυψη και κυλίνδρους από κράμα αλουμινίου. Η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Weber Marelli (με σώματα 35 χιλ. και αισθητήρα Λάμδα). Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο κινητήρας αποτελεί το πιο σύγχρονο κομμάτι πάνω στο V7. Ωστόσο, αυτό που μένει στον αναβάτη δεν είναι η up to date τεχνολογία του, αλλά οι επιδόσεις του. Η ροπάτη λειτουργία του είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό του V90 και η μέγιστη τιμή της ροπής (5,5 kgm) έρχεται μόλις από τις 3.600 σ.α.λ.. Το γεγονός αυτό σου επιτρέπει να μην κυνηγάς τις υψηλές στροφές, ακόμη κι όταν βρίσκεσαι σε ταξίδι και κινείσαι σχετικά γρήγορα. Άλλωστε, το V7 θα σε εμπνεύσει για χαλαρή κίνηση και αυτό δεν οφείλεται μόνο στον κινητήρα του. Τέλος, το πεντατάχυτο κιβώτιο είναι αρκετά μαλακό, χωρίς ωστόσο να παρουσιάζει σημαντικές ασάφειες.
Μέσα στην κίνηση, οι επιδόσεις του Moto Guzzi είναι απλά ικανοποιητικές. Ο κινητήρας δουλεύει καλά στις χαμηλές στροφές, ωστόσο, θα κουράσει, αν κινείσαι με ελάχιστη ταχύτητα ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Όσο όμως ανεβαίνουν οι στροφές, απολαμβάνεις όλο και περισσότερο τη διαδρομή. Το V7 θα ανεβάσει εύκολα ταχύτητα, θα φρενάρει έγκαιρα (αν και όχι άμεσα) και θα πάρει κλίσεις που θα ικανοποιήσουν. Παρόλα αυτά, δεν θα ενθουσιάσει σε περιπτώσεις που αποφασίσεις να κινηθείς λίγο πιο σβέλτα, εξαιτίας της ελαστικότητας του πλαισίου και των αναρτήσεων.
Στο ταξίδι θα σε παρασύρει από την πρώτη στιγμή στο δικό του ρυθμό. Με το στροφόμετρο να «παίζει» ανάμεσα στις 3.500 και τις 5.500 σ.α.λ. και το κοντέρ να μην ξεπερνά τα 140 χλμ./ώρα, το V7 θα σου επιτρέψει να απολαύσεις ένα χαλαρό και διασκεδαστικό ταξίδι. Όχι ότι δεν θα πάει παραπάνω -η τελική του είναι ικανή να ξεπεράσει και τα 160 χλμ./ώρα- αλλά λίγο ο χαλαρωτικός χαρακτήρας της μοτοσικλέτας, λίγο η απουσία προστασίας από τον αέρα, θα σε κάνει να μείνεις σε εκείνα τα επίπεδα για να απολαύσεις το ταξίδι παραπάνω.
Τιμή: 8.600 ευρώ
Κινητήρας 4T, 2Κ, Υ/Ψ, 2Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 744
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 48/6.800
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6/3.200
Βάρος (κιλά) 186
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr