Γουρούνι στο Maximum
Τιμή 7.800 ευρώ
Χρόνια τώρα η Kymco κατασκευάζει ATV. Επενδύει σε εξαντλητικές δοκιμές, και σε ιδία τεχνογνωσία, ανεβάζοντας συνεχώς τον πήχη. Το Maxxer 450i είναι ο καρπός της πολυετούς αυτής πορείας. Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα fun quad, με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, και τεράστιες δυνατότητες.
Γερά πλαστικά, άριστη συναρμογή μεταξύ τους, όμορφες κολλήσεις στα μέταλλα, προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Η αισθητική του είναι μεν αρκετά αιχμηρή, όμως όλες οι αιχμές, στο τέλος γλυκαίνουν, καταλήγοντας σε καμπύλες. Το πρώτο πράγμα που σου τραβάει το μάτι μετά από το μοντέρνο design, είναι φυσικά οι ανεξάρτητες αναρτήσεις πίσω. Ενώ μέχρι πρότινος όλα τα quad που είχαν sport διαθέσεις επέμεναν σε μονό αμορτισέρ, πριν από λίγα χρόνια, είδαμε μια στροφή, προς την ανεξάρτητη ανάρτηση, σε δυο-τρία χαρακτηριστικά μοντέλα της αγοράς.
Ένα νέο είδος είχε γεννηθεί. Sport quad, αλλά όχι για πίστα MX. Με δυνατότητες για enduro και trail-riding, και αυξημένες ικανότητες σε δύσκολα, κλειστά «στραμπουλιχτά» κομμάτια. Η Kymco εκτίμησε τα δεδομένα και έκρινε πως είχε έρθει η ώρα να μπει και αυτή, δυναμικά στο παιχνίδι, με το Maxxer 450i να αποτελεί τον καρπό αυτής της εκτίμησης.
Ο μεταλλικός προφυλακτήρας μπροστά διεκπεραιώνει άνετα τις συγκρούσεις κατά μέτωπο, ενώ στο κάτω μέρος του Quad βρίσκεται μια φοβερή και τρομερή ποδιά, με πλαστικά προστατευτικά να φροντίζουν για την ασφάλεια των ψαλιδιών. Ο κινητήρας μπορεί να μην είναι τρομερός και φοβερός σε απόδοση, είναι όμως ιδιαιτέρως ζωντανός, και επιταχύνει γρήγορα μέχρι την τελική του που περιορίζεται με κόφτη στα 92χλμ/ώρα. Σημειώστε πως την τελική αυτή, την πιάνει και με συνεπιβάτη, ακόμα και σε ανηφόρα. Δεύτερο πράγμα που προσέχεις, είναι το εκπληκτικό στήσιμο του quad. Το τιμόνι ακούει εύκολα, το Maxxer είναι πολύ ευέλικτο, αλλά και σταθερότατο μέχρι την τελική του, ενώ η πορεία του δεν επηρεάζεται από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ταυτόχρονα, το μετατρόχιο του είναι τόσο φαρδύ, ώστε να απομακρύνει στο υπερπέραν τις πιθανότητες τούμπας, αφήνοντας σε ξέγνοιαστο να πλαγιολισθαίνεις με όλα στις στροφές. Οι αναρτήσεις είναι όσο χρειάζεται σκληρές, προσδίδοντας άνεση στους επιβαίνοντες (μην ξεχνάμε πως το Maxxer βγάζει νόμιμα πινακίδα κυκλοφορίας, και παίρνει και συνεπιβάτη), αλλά και πολύ καλό κράτημα. Και μετά πατήσαμε χώμα. Γρήγορη γεωμετρία, και τεράστια ποσά ασφάλειας, εμπνέουν τον καθένα να ξεπεράσει χωρίς φόβο τα όρια του, κινούμενοι με ταχύτητα σε όλα τα τερέν. Σε γρήγορα κομμάτια, το Maxxer στρίβει όπως έρχεται, πλαγιολισθαίνοντας με χάρη, διατηρώντας την αταραξία του, αφήνοντας τον αναβάτη να επιλέξει γραμμή, να την αλλάξει κατά βούληση, να φρενάρει, και να ανοίξει το γκάζι όσο επιθυμεί. Φτάνοντας σε απαιτητικά κλειστά κομμάτια, με μεγάλα βράχια, κορμούς και σεβαστές ανηφόρες και κατηφόρες, το Maxxer ούτε που ιδρώνει. Άριστο φρένο κινητήρα στις κατηφόρες, και τεράστιες αναρριχητικές ικανότητες, συνθέτουν ένα απολαυστικό πακέτο. Βάλτε και το άριστο 4x4 (δεν βαραίνει ιδιαίτερα το τιμόνι), και τοποθετήστε το λεβιέ στη θέση low, και το γουρούνι της Kymco δε θα σταματήσει πουθενά! Ταυτόχρονα, η ανεξάρτητη ανάρτηση σημαίνει δύο πράγματα. Αρκετά μεγαλύτερη ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, ώστε να υπερπηδάτε μεγαλύτερα εμπόδια, και δεύτερο, καλύτερη επαφή των τροχών με το έδαφος κατά τη διάρκεια διάσχισης τερέν με μεγάλες υψομετρικές διαφορές (χαντάκια, κλπ).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός 442,9
Ιπποδύναμη 33,5/7.5000 χωρίς περιοριστή
Ροπή 3/3.500 χωρίς περιοριστή
Βάρος 279
Ρεζερβουάρ 15
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr