LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αναμφίβολα το πιο ενδιαφέρον –αν όχι και το πιο σημαντικό- κομμάτι της συγκεκριμένης Honda είναι το κιβώτιο.

Η ροπή του κινητήρα της BMW είναι πρωτόγνωρη και κάνει τις έξι σχέσεις να μοιάζουν περιττές.

Οι καλύτερες δοκιμές του 2011 (μέρος 3ο)

Δυο από τις κορυφαίες BMW και Honda που οδηγήσαμε το 2011, ήταν η K 1600 GT, και η VFR 1200 DCT αντίστοιχα. Μοντέλα που αγγίζουν την κορυφή, σε τεχνολογία και χαρακτηριστικά.

 
Όταν μιλάμε για κορυφαία άνεση έχουμε φυσικά στο νου μας κάποιο αυτοκίνητο πολυτελείας, και όταν μιλάμε για αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, πάλι μας έρχεται στο νου κατασκευή με τέσσερις τροχούς. Και στις δύο περιπτώσεις όμως τα στοιχεία αυτά τα συναντάμε και στους δύο τροχούς, και μάλιστα με αξιώσεις!

Μιλάμε πάντα για την κορυφαία K 1600 GT των 6 κυλίνδρων και 1.649 κ.εκ. της BMW που έχει στο «τσεπάκι» της τα ταξίδια, και για την VFR 1200 DCT της Honda με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τους 170 ίππους από 1.237 κ.εκ.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ