Τιμή: 19.720 ευρώ
+Κιβώτιο, απόδοση κινητήρα, ποιότητα κατασκευής.
-Αυτονομία, έλλειψη… 7ης ταχύτητας!
Με πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, το μεγάλο VFR οδηγεί κατευθείαν στο μέλλον και είναι ικανό να ενθουσιάσει ακόμη και αυτούς που ήθελαν υψηλότερα επίπεδα τεχνολογίας από το VFR 1200F.
Κιβώτιο
Αναμφίβολα το πιο ενδιαφέρον –αν όχι και το πιο σημαντικό- κομμάτι της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας είναι το κιβώτιο. Η Honda το ονομάζει DCT από το Dual Clutch Transmission και ουσιαστικά δεν είναι παρά δύο κλασικοί συμπλέκτες, οι αλλαγές των οποίων όμως, γίνονται υδραυλικά. Αποτέλεσμα είναι οι γρήγορες και άμεσες αλλαγές. Φυσικά, τα πάντα ελέγχονται από μια πανίσχυρη ηλεκτρονική μονάδα που έχει εγκαταστημένες όλες τις απαραίτητες παραμέτρους. Ο αναβάτης λοιπόν, δεν έχει παρά να επιλέξει ποιο από τα δύο προγράμματα του ταιριάζει. Το πρόγραμμα «D» είναι για την καθημερινή χρήση και για πιο χαλαρή οδήγηση, με στόχο την καλύτερη οικονομία σε καύσιμο, ενώ για τη μέγιστη απόδοση δεν έχετε παρά να επιλέξετε το πρόγραμμα «S». Αν πάλι κάποιος θέλει να έχει το απόλυτο έλεγχο, ενδείκνυται να επιλέξει το πρόγραμμα «Μ» που παρέχει μια χειροκίνητη σειριακή λειτουργία 6 σχέσεων.
Οδηγώντας
Οδηγώντας το VFR 1200 DCT, εύκολα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να γράφεις- και να εκθειάζεις- τον τρόπο λειτουργίας του DCT. Πέραν όμως από το αυτόματο κιβώτιο (και τα 10 παραπάνω κιλά), η έκδοση DCT έχει ακριβώς την ίδια απόδοση με την απλή έκδοση. Σίγουρα, πρόκειται για μια βαριά μοτοσικλέτα, αλλά τα πάντα αλλάζουν μόλις αρχίσει να κινείται, όπου έχεις την αίσθηση ότι το βάρος της έχει μειωθεί στο μισό. Και όλα αυτά, πάντα με τη βελούδινη αίσθηση που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Honda. Ευθύνεται η ομοιογένεια, καθώς ο κινητήρας μπορεί μεν να έχει 170 άλογα, αλλά διαθέτει μια «φιλική» συμπεριφορά εξαιτίας της γραμμικής του απόδοσης. Την ίδια ώρα, οι αναρτήσεις χωρίς να είναι κούτσουρα ή να αφήνουν τα παραπανίσια κιλά του VFR να «πλέουν», συνδυάζουν άνεση και κράτημα, ενώ και τα φρένα μπορεί να προσομοιώνουν για …άγκυρες, αλλά εύκολα χρησιμοποιούνται στο 100% των δυνατοτήτων τους, ακόμα και από έναν άπειρο οδηγό, χάρη στο C-ABS.
Ενεργητική ασφάλεια: 9
Οδική συμπεριφορά: 8
Κινητήρας-μετάδοση: 9
Φρένα: 9
Ποιότητα Κατασκευής: 9
Άνεση: 9
Κατανάλωση: 8
Τιμή-εξοπλισμός: 7
Σύνολο: 8,50
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr