Τιμή: 22.200 ευρώ
+: Κινητήρας, συμπεριφορά, αίσθηση χλιδής
-: Κόστος απόκτησης
Ο εξακύλινδρος κινητήρας της BMW έδωσε νέα διάσταση στα μεγάλα ταξίδια και το K 1600 GT που τον απέκτησε, αποτελεί μια πολυτελή ταξιδομηχανή που φροντίζει για τα πάντα.
Κινητήρας
Στο μοτέρ της νέας GT, η ροπή ξεχειλίζει από το ρελαντί και κάνει το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων να μοιάζει άχρηστο παρά την αψεγάδιαστη συμπεριφορά του. Ακούγεται σαν κλισέ αλλά πιστέψτε με, όταν σας λέω πως, με ελάχιστη προσοχή στο συμπλεκτάρισμα, το Κ1600 ξεκινά και με 6η ταχύτητα στο κιβώτιό του ακόμη και δικάβαλο! Όσο για τον τρόπο λειτουργίας του, τι να πει κανείς; Κραδασμοί δεν υπάρχουν, τουλάχιστον όχι έτσι όπως τους ξέρουμε, οι στροφές ανεβαίνουν αστραπιαία σε κάθε άνοιγμα του ηλεκτρονικού γκαζιού και οι εξατμίσεις απελευθερώνουν έναν χορταστικό μπάσο ήχο που όμοιο του δε θα βρείτε πουθενά αλλού.
Οδηγώντας
Διανύοντας τα πρώτα μέτρα και με χαμηλές ταχύτητες, το μεγάλο βάρος αυτής της BMW είναι αισθητό. Δεν σου κάνει τη ζωή δύσκολη, αλλά σου υπενθυμίζει διακριτικά ότι, έχεις να κάνεις με μία μεγάλη μοτοσικλέτα που απαιτεί σεβασμό όταν κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες, που συνήθως θα βρεις στο κέντρο της πόλης. Εκεί, και παρά το μέγεθός του, το BMW δεν θα προβληματίσει. Το κιβώτιο λειτουργεί πολύ ομαλά και χρειάζεται ελάχιστη δύναμη για την αλλαγή σχέσης, η μανέτα του συμπλέκτη έχει τη σωστή σκληρότητα και δεν κουράζει σε συνεχή χρήση και το όλο σύστημα λειτουργεί με ακρίβεια και προοδευτικότητα. Η ροπή του κινητήρα είναι πρωτόγνωρη και κάνει τις έξι σχέσεις του να μοιάζουν περιττές.
Στην εθνική οδό, το κορυφαίο τουριστικό BMW δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο εκτός από άριστο. Η άνεση βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, η ζελατίνα στην ψηλή θέση, απομονώνει αναβάτη και συνεπιβάτη από τον αέρα και το μόνο που μένει σε εσάς, είναι να επιλέξετε την ταχύτητα με την οποία θα κινηθείτε ρυθμίζοντας το cruise control ανάλογα. Στον επαρχιακό δρόμο, το K 1600 GT θα καταφέρει ξανά να εντυπωσιάσει τον αναβάτη του, χάρη στην αρκετά ανάλαφρη αίσθηση που παρουσιάζει. Supersport δεν είναι, αλλά στρίβει σαν ενιαίο κομμάτι και μπορεί να δεχτεί αρκετή πίεση χωρίς κανένα ίχνος διαμαρτυρίας. Ο μπροστινός τροχός μοιάζει να είναι καρφωμένος στο δρόμο ακόμη και όταν υπάρχουν ανωμαλίες, τα φρένα, όποτε χρειαστούν, κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους και ο κινητήρας…αχ αυτός ο κινητήρας! Μπορείτε να κάνετε μία ολόκληρη ορεινή διαδρομή χωρίς να κατεβάσετε ποτέ ταχύτητα στο κιβώτιο οδηγώντας στρωτά και με γραμμές. Μπορείτε επίσης να λάβετε θέσεις μάχης και, επιλέγοντας τη σωστή σχέση, να εκτοξεύεστε από στροφή σε στροφή σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στο κόσμο. Όπως και να έχει, το BMW είναι εκεί για να εκτελέσει τις εντολές σας αδιαμαρτύρητα και μάλιστα με την ελάχιστη προσπάθεια.
Ενεργητική ασφάλεια: 9
Οδική συμπεριφορά: 8
Κινητήρας-μετάδοση: 9
Φρένα: 9
Ποιότητα Κατασκευής: 9
Άνεση: 9
Κατανάλωση: 8
Τιμή-εξοπλισμός: 8
Σύνολο: 8,63
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr