Τιμή: 9.910 ευρώ (Ματ), 10.400 ευρώ (Κόκκινο).
Το ρύγχος μπροστά θυμίζει πουλί έτοιμο να τσιμπήσει, τα δύο τελικά των εξατμίσεων ξεμυτίζουν αγριεμένα κάτω από την ουρά της μοτοσικλέτας, το μονόμπρατσο ψαλίδι αφήνει ελεύθερη την «πλέξη» της ζάντας να φανεί από τη μία, ενώ από την άλλη εντυπωσιάζει με τον όγκο του. Φυσικά, το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, σήμα κατατεθέν του εργοστασίου της Bologna, είναι εκτεθειμένο στα κοινά βλέμματα και φωνάζει «δεν είμαι σαν τα πλαίσια που έχεις συνηθίσει».
Ο κινητήρας ακούγεται όμορφα, στροφάρει γρήγορα και παίρνει μπροστά άμεσα. Ψεκαστός φυσικά, με αυτόματο τσοκ. Με αυξημένη συμπίεση σε σχέση με το 1100. Δυνατός σε χαμηλο-μεσαίες, ροπάτος και χορταστικός. Το μακρύ γρανάζωμα κόβει λίγο από το fun factor, καθώς με δευτέρα το 796 δεν θα σηκώσει σούζα, ενώ ο υδραυλικός συμπλέκτης APTC ναι μεν είναι πολύ-πολύ ελαφρύς και δεν θα κουράσει το χέρι σας, είναι όμως και αρκετά ασαφής. Εκεί που θα ενοχλήσει ο APTC είναι στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά και σε κόλπα ακριβείας. Σούζες με το γκάζι θα κάνετε με πρώτη στο κιβώτιο, ενώ κάποιες φορές θα χρειαστείτε και τη συνδρομή του συμπλέκτη -πάντα με πρώτη. Κιβώτιο είπαμε; Σαφές, γρήγορο, μαλακό, με εύκολη εύρεση νεκράς. Δεν βρήκε ούτε μία νεκρά ανάμεσα στις ταχύτητες. Με λίγα λόγια, άριστο.
Κάθε βόλτα είναι ευκαιρία για χαρά με το 796, κάθε βόλτα, σου φτιάχνει τη διάθεση. Κατ’ επέκταση, σύντομα σου φτιάχνει η διάθεση λίγο πριν από μια βόλτα, και αργότερα… αλλάζεις μόνιμα διάθεση. Ανοίγοντας το γκάζι, το Hypermotard 796 πετάγεται δυναμικά μπροστά, ενώ αν τραβήξεις ελάχιστα το τιμόνι, η σούζα έρχεται φυσικά. Σουζίτσες με πρώτη, ντριφτάκια με κατεβάσματα, γλίστρημα του πίσω τροχού με το γκάζι σε κακό οδόστρωμα, endo, απ’ όλα έχει ο μπαξές, για τον παιχνιδιάρη αναβάτη. Βρείτε ορεινούς επαρχιακούς δρόμους και δεν θα θέλετε να σταματήσουν οι στροφές. Άριστη πληροφόρηση του αναβάτη μαζί με αίσθηση ασφάλειας και φόρτιση μπαταριών! Εντάξει, ακόμα και στο fun factor υπάρχει μια κάποια αίσθηση μικρογραφίας, μιας και οι σούζες δεν έρχονται το ίδιο αβίαστα με το 1100, ενώ απουσιάζει και η κτηνώδης ροπή του μεγάλου αδελφού.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, L2 90ο, Α/Ψ, 2Β/Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 803
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) : 81/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 7,7/6.250
Βάρος (κιλά): 167
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr