Τo Innova διαθέτει όλα εκείνα τα προσόντα που πρέπει να έχει ένα παπί και τα εμπλουτίζει με δικά του στοιχεία, όπως τα μεγαλύτερα επίπεδα πρακτικότητας, η σύγχρονη αλλά όχι κραυγαλέα εμφάνιση, και η αξιοπιστία. Τα καταφέρνει άριστα, με αυτόν τον τρόπο, στο τρίπτυχο πρακτικότητα – οικονομία – εμφάνιση. Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά. Την ίδια φιλική προσέγγιση ακολουθεί και ο περιφερειακός εξοπλισμός. Σα σύνολο, τα φρένα είναι ικανά να επιβραδύνουν και να ακινητοποιήσουν το ελαφρύ παπί, χωρίς να κινδυνεύσει ή να τρομάξει ο αναβάτης. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, είναι άνετες και πληροφορούν για κάθε ανωμαλία, χωρίς, όμως, να κοπανάνε στους ελληνικούς δρόμους. Η άνεση πάνω στο Innova ενισχύεται και από τη σωστή σέλα και την εργονομική θέση οδήγησης. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ένα παπί που θα προσφέρει πολλά στον αναβάτη του. Εκτός από το να παίζει τον αυτονόητο ρόλο του να μεταφέρει τον αναβάτη του από το ένα σημείο στο άλλο, το Innova συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι για ψηλούς ή μη αναβάτες, ασφαλές και συμπεριφέρεται, όπως ακριβώς θα περίμενες.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 124,8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 9,2/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/3.000
Βάρος (κιλά): 100,4
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 115
Τιμή: 2.195 ευρώ
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr