Ο σχεδιασμός, όμως, δεν είναι το μοναδικό sport στοιχείο πάνω του. H θέση οδήγησης, χωρίς να κουράζει, είναι άκρως επιθετική, με το τιμόνι να βρίσκεται κοντά στον αναβάτη για απόλυτο έλεγχο και τα μαρσπιέ λίγο πιο πίσω και ψηλά απ’ ό,τι έχουμε συνηθίσει. Αυτό είναι αντιληπτό και στο δρόμο, όπου οι ελιγμοί ανάμεσα από τα αυτοκίνητα γίνονται ταχύτατα και με απόλυτη ακρίβεια, χωρίς να κουράζεστε στο ελάχιστο. Γενικά, η συμπεριφορά του Crypton-X βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στις επιλογές της Yamaha όσον αφορά στην ανάρτηση, αφού πίσω υπάρχει ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, όπως ακριβώς και στις μοτοσικλέτες. Και η ποιότητα του ιαπωνικού παπιού κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, τόσο στον τομέα της συναρμολόγησης όσο και στη βαφή. Τέλος, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 134,4 κ.εκ. και είναι ο ισχυρότερος, αλλά και ο μοναδικός υγρόψυκτος της κατηγορίας. Στην πόλη, το παπί της Yamaha θα διαβάσει την παραμικρή κίνηση των χεριών και του σώματος και θα ανταποκριθεί άμεσα. Επιπλέον, οι σφιχτές του αναρτήσεις θα επιτρέψουν μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς, ωστόσο, να επιτρέψουν στους τροχούς να χάσουν επαφή με το οδόστρωμα, σε περίπτωση κακοτεχνιών.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 134,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 12,6/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,25/6.000
Βάρος (κιλά): 107
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 115
Τιμή: 2.540 ευρώ
(2.700 η Special έκδοση)
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Aνετη επικράτηση του Jorge Martin στον αγώνα Sprint του Le Mans
Ducati Desert X Rally: Ήρθε με αγωνιστικό εξοπλισμό
Pole Position και νέο ρεκόρ για τον Jorge Martin στη Γαλλία
Βάση καβαλέτου τιμονιού SP Connect Bar Clamp Mount Pro
Αδιάβροχο παντελόνι Anorak Way R-II
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr