Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που η Kawasaki παρουσίασε το KLX. Σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα όμως, το ιαπωνικό μοντέλο έχει καταφέρει να αποδείξει και με το παραπάνω τον απόλυτα χρηστικό του χαρακτήρα και να συνεχίσει επάξια την παράδοση της ιαπωνικής εταιρίας στη δημιουργία μικρών και χρηστικών on-off. Αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για αυτόν που ψάχνει μια μικρή μοτοσικλέτα που μπορεί να τα συνδυάσει όλα και να κινηθεί ικανοποιητικά σε κάθε είδους τερέν.
Αισθητική
Το μοντέλο της Kawasaki είναι σύγχρονο, ελκυστικό και συνάμα διακριτικό σε εμφάνιση. Οι διαστάσεις του κυμαίνονται στα όρια της κατηγορίας και αυτό σημαίνει ότι το παράστημα δεν του λείπει, οπότε ούτε η ψυχολογία του αναβάτη του θα δεχτεί κάποιο πλήγμα στην "αναμέτρηση" στα φανάρια. Στο κλασικό lime green χρώμα της Kawasaki καταφέρνει να δείχνει ακόμη πιο νεανικό και μοντέρνο.
Εργονομία
Το μικρό σε κυβισμό on-off είναι μία φυσιολογική μοτοσικλέτα από άποψη διαστάσεων. Το ύψος της σέλας δεν θα ενοχλήσει τους μικρόσωμους αναβάτες και θα τους αφήσει να πατήσουν με ασφάλεια στο έδαφος. Σε αυτό συνεισφέρει κα το πλάτος της μοτοσικλέτας που είναι μικρό, στα μέτρα της κατηγορίας. Το τιμόνι δεν ανοίγει πολύ τα χέρια και βρίσκεται σε καλό ύψος για καθημερινή κίνηση στην πόλη. Ο συνεπιβάτης θα βρει επίσης αρκετό χώρο πάνω στη σέλα για να βολευτεί. Στον τομέα της ποιότητας το μοντέλο της Kawasaki κινείται σε υψηλά επίπεδα με τις μεταλλικές αλλά και τις πλαστικές επιφάνειες του να έχουν προσεχθεί ιδιαίτερα όσον αφορά το φινίρισμα και τη βαφή τους.
Στο δρόμο
Η συμπεριφορά του στην άσφαλτο είναι άκρως φιλική για τον αρχάριο αναβάτη και πολύ διασκεδαστική για τους πιο έμπειρους, οι οποίοι θα επιδοθούν σε κάθε είδους…ταρζανιά στη σέλα του! Μέσα στην πόλη θα κινηθεί ταχύτατα με τους τροχούς του να βρίσκουν πρόσφυση ακόμη και σε επιφάνειες με πολύ χαμηλό συντελεστή τριβής. Το χαμηλό του βάρος και η ζωηρή απόδοση του κινητήρα στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας, θα βοηθήσουν τον αναβάτη να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια και στο χώμα, όπου το KLX τιμά και με το παραπάνω το συνθετικό "Off" του χαρακτήρα του. Θα καταφέρει να περάσει σχεδόν από παντού, χωρίς να κουράσει αυτόν που βρίσκεται στη σέλα του χάρη στη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεών του, ενώ δεν θα πει όχι ούτε στα παιχνίδια αρκεί να μη φτάσετε σε ακρότητες.
Συμπέρασμα
Το KLX250 είναι ένα μοντέλο που θα καλύψει και με το παραπάνω την ανάγκη του μέσου αναβάτη για καθημερινή μετακίνηση. Αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές για εκείνους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς εξαιτίας του φιλικού του χαρακτήρα. Η συμπεριφορά του στην άσφαλτο είναι ευχάριστη και παιχνιδιάρικη, ενώ στο χώμα αποδεικνύεται ένας πιστός φίλος που θα φέρει τον αναβάτη του πιο κοντά στη φύση και μάλιστα με απόλυτη ασφάλεια.
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα: 249 κ.εκ.
Ισχύς: 22/7.500 (ίπποι/σ.α.λ.)
Ροπή: 2,1/7.000 (kg-m/σ.α.λ.)
Βάρος: 138 κιλά
Τιμή: 4.890 ευρώ για την έκδοση του 2009 (σε περιορισμένο αριθμό).
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr