Το Transalp 700 μοιάζει να είναι η μοτοσικλέτα που συνδυάζει ιδανικά τα χαρακτηριστικά των on-off μοντέλων. Μπορεί να κινηθεί με την ίδια άνεση σε άσφαλτο και χώμα (παρά τον κυρίως ασφάλτινο χαρακτήρα του) και εγγυάται άνεση και ηρεμία, σε αστική κίνηση ή ταξίδι. O V-Twin των 680 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος, διαθέτει τετραβάλβιδες κεφαλές και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού και αποδίδει 59,1 ίππους στις 7.750 σ.α.λ.. Λειτουργεί γραμμικά και διακρίνεται από φιλικότητα, όπως και ολόκληρο το σύνολο, το οποίο διαθέτει μια ομοιογένεια που εντυπωσιάζει.
Ο χαρακτήρας του σου επιτρέπει να το πιέσεις σε λογικά πλαίσια, αλλά και να διορθώσεις τα λάθη σου, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι άπειροι αναβάτες. Σε δρόμο με κλειστό στροφιλίκι, οι συνεχείς εναλλαγές κλίσης θα γίνουν με ασφάλεια και ευκολία, ενώ το Transalp θα μείνει αρκούντως σταθερό και στην εθνική, σε ταχύτητες που αγγίζουν την τελική του. Στην πόλη, από την άλλη, θα εκτιμήσεις τις μαζεμένες διαστάσεις του (που θα σου επιτρέψουν να κινείσαι ανάμεσα σε αυτοκίνητα με ευκολία) και το πολύ καλό ζύγισμά του. Τέλος, στο χώμα, θα εκπλήξει με το πού μπορεί να πάει, με μόνο περιορισμό τα σημεία όπου θα βρει η πολύ καλή και μεγάλη ποδιά.
Τιμή: 8.640 ευρώ με ABS.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 2Κ, 4Β, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 680
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 59/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/5.500
Βάρος (κιλά): 214
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr