Τιμή: 3.750 ευρώ
H έκδοση supermoto της μικρής ισπανικής μοτοσικλέτας απευθύνεται σε εκείνους που τα ντριφτ και τα endo έχουν γίνει δεύτερη φύση τους. Το μεταβαλλόμενης τομής τιμόνι, τα αφαιρούμενα μαρσπιέ του συνεπιβάτη και το πίσω στοπ τεχνολογίας Led, απλά προσθέτουν στον σπορ και επιθετικό του χαρακτήρα και συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την αιχμηρή αισθητική των πλαστικών του με τα εντυπωσιακά γραφικά. Οι διαφορές με το χωμάτινο μοντέλο εντοπίζονται φυσικά στους τροχούς των 17 ιντσών με τα ασφάλτινα ελαστικά αλλά και στα φρένα αφού εδώ συναντάμε έναν δίσκο διαμέτρου 300 χλστ. για τον εμπρός τροχό σε αντίθεση με τον «χωματερό» 260άρη του “R”. Η ευελιξία μέσα στην πόλη θεωρείται δεδομένη για την ισπανική μοτοσικλέτα που μαζεύει εύκολα χιλιόμετρα στο κοντέρ της και στρίβει ικανοποιητικά ακόμη και στις υψηλότερες ταχύτητες. Η σέλα του SM βρίσκεται χαμηλότερα σε σχέση με το enduro, είναι λίγο σκληρότερη από το ιδανικό αλλά στις σύντομες αστικές διαδρομές δεν θα καταφέρει να κουράσει.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ,4β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 124,2
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 14,7/9.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/7.500
Βάρος (κιλά): 123
Ύψος σέλας (χλστ.): 880
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 140
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 4,6
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr