Η σέλα είναι σχετικά ψηλή για μένα που έχω ύψος 1.72, οπότε για τις στατικές μανούβρες μετακινούμαι στο μπροστινό, κεκλιμένο μέρος, κι όλα καλά. Πιέζοντας τη μανέτα του φρένου μαζί με το κουμπί της μίζας, το GT στο οποίο έχω ανέβει παίρνει μπροστά, παράγοντας έναν ιδιαίτερο ήχο. Δεν μπορώ να τον προσδιορίσω εύκολα, και δεν θα προσπαθήσω καν. Ανοίγω το γκάζι, και στην αρχή αντιμετωπίζω με έκπληξη την υστέρηση με την οποία περνάει η δύναμη στον πίσω τροχό. Όσο όμως θα κυλάει η μέρα, τόσο θα πείθομαι για τη σοφίας αυτής της μετάδοσης. Εξήντα άλογα δεν είναι λίγα, και η BMW γνωρίζει πως σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού σε χαλίκι, ή γυαλισμένη άσφαλτο, μια άμεση μετάδοση θα έκανε το κοπάδι των αλόγων να χλιμιντρίσει αγριεμένα, και τον πίσω τροχό να χάσει το φως του. Όπως έχουν τώρα τα πράγματα, το γλίστρημα του πίσω τροχού θα έρθει ιδιαίτερα δύσκολα, μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, ή αν το επιδιώξεις με επιμονή. Ασφάλεια πάνω από όλα, για αναβάτες που δεν έχουν βλέψεις για καγκουριές, και δεν θέλουν ένα όχημα να τους τρομάζει σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Φιλικός, ισορροπημένος χαρακτήρας. Όταν ανοίξαμε κουβέντα με τους τεχνικούς της εταιρείας, για το λόγο που δεν επέλεξαν ένα μεγαλύτερο κυβισμό, μας απάντησαν πως δεν ήθελαν να κατασκευάσουν ένα scooter δύσχρηστο για τις αστικές συνθήκες. Αντίθετα, επεδίωξαν να προσδώσουν μια ζηλευτή αρμονία στις ικανότητες των C, τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και στα μποτιλιαρισμένα αστικά κέντρα των σύγχρονων μεγαλουπόλεων. Και φυσικά οι Γερμανοί δεν θα δεχόταν μια υψηλή κατανάλωση καυσίμου από τα Urban Mobility project τους. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις -ακριβέστατες συνήθως- ενδείξεις του trip computer, κυμάνθηκε από 4-5,5lt/100χλμ., ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης μας, ένα χαμηλό νούμερο για τα κυβικά αυτά. Στην αστική κίνηση, εκπλαγήκαμε από το πόσο εύκολα κρύβουν τα δύο scooter τα κιλά τους. Μόνο σε στατικές μανούβρες θα φανούν, ενώ μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν, οι δύο Βαυαροί γίγαντες, μετατρέπονται σε πειθήνιους… αστικούς πυραύλους. Ελίσσονται υποδειγματικά, με τον αναβάτη να διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις καταστάσεις. Η μετάδοση είναι άμεμπτη, η επιτάχυνση χορταστικά δυνατή, οι κραδασμοί ανύπαρκτοι, και οι καθρέπτες παραμένουν πεντακάθαροι σε όλες τις στροφές. Στην κίνηση στην πόλη με βόλεψε η ζελατίνα στο χαμηλό σημείο, ώστε να βλέπω από πάνω. Στην κίνηση εκτός πόλης, και ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, η ζελατίνα ανέβηκε στο ψηλότερο σημείο, εξαλείφοντας παντελώς οποιαδήποτε θόρυβο -τουλάχιστον με αναβάτη του ύψους μου. Η σέλα τώρα… ίσως αποτελεί την πιο άνετη και σωστά σχεδιασμένη σέλα του κόσμου. Δεν είναι το ότι είναι απίστευτα τεράστια, ούτε ασύλληπτα μαλακή. Δεν είναι τίποτα από αυτά. Είναι απλώς -απλώς;- μελετημένη τόσο σωστά σε σχήμα, υλικό, μαξιλαράκι μέσης (ρυθμιζόμενο), και συμπεριφορά κατά την οδήγηση, που ξεχνάς παντελώς τα μαλακά σου μόρια, και επικεντρώνεσαι στην οδήγηση. Και η οδήγηση είναι σκέτη απόλαυση. Λάβετε υπόψη σας πως ενώ ήμουν ιδιαίτερα άνετος όσον αφορά στη στάση οδήγησης, αν ήθελα να απλώσω τα πόδια τελείως μπροστά, ήμουν ελαφρώς τεντωμένος, γεγονός που σημαίνει πως αυτή η ξαπλωτή στάση θα έρθει κουτί στους ψηλότερους αναβάτες. Άριστο, sport κράτημα, με πλούσια πληροφόρηση από τις αναρτήσεις, που δεν θυσιάζει πουθενά την άνεση των επιβαινόντων. Στην πόλη θέλει λίγη συνήθεια η υστέρηση στην εκκίνηση, ενώ γενικότερα, μετά από δυο μέρες γεμάτες οδήγηση, πολύ λίγα είχα να προσάψω στα C. Δεν με ικανοποίησε το οπτικό πεδίο από τους καθρέπτες, καθώς το βρήκα αρκετά περιορισμένο, ενώ στο GT, πριν τους καθρέπτες, στο οπτικό πεδίο του αναβάτη παρεμβάλλεται και τμήμα της ζελατίνας. Το κλείδωμα από τον κεντρικό διακόπτη ήθελε λίγη περισσότερη δύναμη από ότι συνήθως, ενώ αν τα 2 full face κράνη σας έχουν έντονα σχήματα, και ογκώδεις αγωγούς εξαερισμού, ίσως στριμωχτούν ελαφρώς για να χωρέσουν -αλλά θα χωρέσουν. Αυτά τα ολίγα, και ελάσσονος σημασίας αρνητικά Στους λόφους τώρα τους επαρχιακούς, το κυνηγητό που έλαβε χώρα θα μείνει αξέχαστο σε όσους ελάχιστους ντόπιους οδηγούς το παρακολούθησαν. Ρόδα-ρόδα τα scooters, GT και Sport, με το γκάζι στο τέρμα, και τα κοντέρ να δείχνουν επανειλημμένα τα 180χλμ/ώρα -οι τεχνικοί μας είπαν πως υπάρχει κόφτης στα 175 (ίσως πραγματικά), όμως κόφτη δεν κατάφερα να βρω, ούτε στην Autostrada. Το ABS εκπληκτικό τόσο σε απόδοση όσο και σε διακριτικότητα, δύσκολα μπαίνει σε λειτουργία. Το κράτημα και τα φρένα είναι κορυφαία, ξεπερνώντας σε ακρίβεια, πληροφόρηση και αίσθηση τα περισσότερα Maxi Scooter. Μόνο το Integra (που όμως είναι περισσότερο μοτοσικλέτα παρά scooter) βρίσκεται σε διακριτό ανώτερο επίπεδο, ενώ θα πρέπει να οδηγήσουμε το T-Max πλάτη-πλάτη με τα C για να τα συγκρίνουμε άμεσα.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr