LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ακόμη πιο δυναμικός ο σχεδιασμός του νέου Kawasaki Z800 σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζουμε σήμερα. Τα φλας έχουν μετακομίσει χαμηλά κάτω από το φανάρι.

Το πίσω μέρος διατηρεί οπτικά την ανάλαφρη αίσθηση και η ουρά μοιάζει να έχει σηκωθεί ακόμη περισσότερο.

Τα thumbs που βρήκαμε ψάχνοντας στο Διαδίκτυο αποδεικνύουν με τον πιο πειστικό τρόπο ότι όντως έχουμε να κάνουμε με νέα μοτοσικλέτα από την Kawasaki.

Το ρεζερβουάρ με την προσθήκη πλαστικών πάνελ έχει γίνει πιο μυώδες, ενώ η επένδυση της σέλας καλύπτεται από εκατοντάδες μικρά «Ζ».

Νέο Kawasaki Z800;

Μπορεί να μην υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την ιαπωνική εταιρία, ωστόσο, σύμφωνα με τις φωτογραφίες που βλέπουμε, το νέο Kawasaki Z800 βρίσκεται προ των πυλών.

 

Η Kawasaki τηρεί προς το παρόν σιγή ιχθύος σχετικά με τον αντικαταστάτη του Z750. Οι συγκεκριμένες φωτογραφίες, όμως, που αναρτήθηκαν για πρώτη φορά στο forum siamriderclub.com, από την Ταϊλάνδη, κινούνται στις προδιαγραφές της ιαπωνικής εταιρίας μέχρι και την τελευταία τους λεπτομέρεια. Η Kawasaki δεν μας έχει συνηθίσει στην επίσημη «διαρροή» φωτογραφιών νέων μοντέλων της. Οπότε, και εφόσον αυτές οι φωτογραφίες είναι αληθινές, μάλλον πρόκειται περί ειλικρινούς λάθους. 

Όπως και να έχει οι αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζουμε σήμερα, τουλάχιστον στο σχεδιαστικό κομμάτι, είναι εκτεταμένες και περιλαμβάνουν εμπρός φανάρι, πλαϊνά πλαστικά, πλαστικά στο ρεζερβουάρ, ανασχεδιασμένη καρίνα, πίνακα οργάνων αλλά και τελικό εξάτμισης. Από το σχεδιαστήριο φαίνεται να έχει περάσει η ουρά αλλά και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη με τα καπάκια του κινητήρα να έχουν επίσης δεχτεί επίσης αλλαγές. Συνολικά το Ζ800 δείχνει αρκετά πιο δυναμικό από το σημερινό μοντέλο και είναι παράλληλα άμεσα αναγνωρίσιμο ως μοντέλο της σειράς Ζ. 

Όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη, τα μεγάλα νέα έχουν να κάνουν προφανώς με το 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα και την αύξηση του κυβισμού του στα 800 κ.εκ. Προφανώς οι μηχανικοί της εταιρίας ήθελαν περισσότερο να «γεμίσουν» τις καμπύλες ροπής και ισχύος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας παρά να αυξήσουν την ισχύ του μοτέρ σε απόλυτα νούμερα. Άλλες λογικές αλλαγές είναι η νέα χαρτογράφηση του ψεκασμού, αλλά και οι εκκεντροφόροι με νέο προφίλ.

Στο τομέα του πλαισίου, των αναρτήσεων και των φρένων δεν φαίνεται να έχουμε αλλαγές. Το πλαίσιο μοιάζει να έχει παραμείνει το ίδιο, το εμπρός πιρούνι φέρει ρυθμίσεις κάτι που αναμένεται και για το αμορτισέρ, τουλάχιστον ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. 

Στις επόμενες ημέρες δεν αποκλείεται να έχουμε και περισσότερα στοιχεία, επίσημα αυτή τη φορά, για το νέο μοντέλο της Kawasaki. Μείνετε συντονισμένοι.


 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ