Πραγματικό all-round
Τιμή: Από 7.990 ευρώ
Χρώματα: μπλε, λευκό, πορτοκαλί (όλα μεταλλικά)
O «μικρός» αδερφός του F800GS είναι μια μοτοσικλέτα που πραγματικά μπορεί να χαίρεται κάποιος σε όλες του τις μετακινήσεις χωρίς να χρειάζεται να ανησυχεί για τα επίπεδα κατανάλωσης.
Το F 650 GS, αν και δεν έχει αλλάξει σχεδιαστικά από όταν παρουσιάστηκε, το 2008, καταφέρνει να δείχνει σύγχρονο και αφήνει το δικό του στίγμα στο δρόμο. Οι ασύμμετροι προβολείς μπροστά αποτελούν βαυαρικό χαρακτηριστικό γνώρισμα, και δίνουν χαρακτήρα στο F 650 GS. Ταυτόχρονα, η ουρά είναι πολύ μαζεμένη, με led λαμπάκια στο πίσω φωτιστικό σώμα. Σημαντικό ατού αποτελεί πλέον και η τιμή του που έχει πέσει περίπου κατά 1.000 ευρώ κάτι που το κάνει ακόμη πιο ελκυστικό. Το φινίρισμα είναι κλασσικό BMW, ψηλής ποιότητας, με άριστη εφαρμογή στα πλαστικά, βαθιά βαφή και μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.
Εργονομία/Αίσθηση
Κάθεσαι στη σέλα με την ποιοτική αντιολισθητική επένδυση και ανακαλύπτεις πως είναι αρκετά χαμηλή ακόμα και για χαμηλά αναστήματα. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα, φαίνεται η άψογη ρύθμιση του ψεκασμού και η απόλυτη ακρίβεια του ελαφρώς σφιχτού κιβωτίου. Το άριστο ζύγισμα είναι επίσης κάτι που δεν κρύβεται και αφήνει τον αναβάτη να εκτελεί ελιγμούς πανεύκολα και με πάρα πολύ χαμηλές ταχύτητες. Η όρθια θέση οδήγησης βάζει τον αναβάτη σε καλή θέση ελέγχου, αφού και άνετος παραμένει, αλλά και μπορεί να βλέπει πάνω από τα αυτοκίνητα.
Στο δρόμο 140
Στην κίνηση της πόλης, το F 650 GS ελίσσεται με ευκολία μικρής μοτοσικλέτας, και το βάρος της θα φανεί μόνο σε επιτόπιες μανούβρες, όταν σπρώχνετε τα 199 γεμάτα κιλά της, έχοντας ξεκαβαλήσει. Ο κινητήρας επιταχύνει δυνατά από χαμηλά, ενώ οι μεσαίες στροφές αποτελούν την καλύτερη περιοχή του. Παρ’ όλα αυτά θα στροφάρει και ψηλά, αν και η απόδοση δεν θα ενθουσιάσει τους… τσιτωμένους. Το βαυαρικό on-off είναι άριστο για χαλαρές βόλτες, με ένα ή δύο άτομα στη σέλα και καθημερινό commuting. Για τα χαρακτηριστικά του, υποδειγματικό είναι και στο ταξίδι, εφόσον δεν κινείστε με την ταυτότητα στο στόμα, κάτι που μπορείτε να κάνετε, όμως, σε μια απαιτητική διαδρομή με στροφές! Το κράτημα του F 650 GS στην άσφαλτο βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων στα μεσαία on-off με τις αναρτήσεις να πληροφορούν σωστά και το άκαμπτο πλαίσιο να στέκεται επίσης στο ύψος των περιστάσεων εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη.
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Υ/Ψ,4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 798
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 71/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 7,6/4.500
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα): 12,5
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 4,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 200
Ύψος σέλας (χλστ.): 820
Βάρος (γεμάτο, kg): 199
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr