LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda Vision 110

Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet ή, οριακά, ένα full face κράνος.

Ο μπροστινός τροχός μπορεί να έχει διάμετρο 14 ή 16 ιντσών, ανάλογα με το ποια έκδοση θα επιλέξετε.

Honda Vision 110 (14)

Ποιοτική ευελιξία
Τιμή: 1.940 ευρώ

Το Vision 110 (το οποίο κυκλοφορεί σε έκδοση με μπροστινό τροχό 14, αλλά και 16 ιντσών) αποτελεί τον άξιο διάδοχο του Lead, ενός scooter που ξεχώρισε για την πρακτικότητα και την οικονομία του.

Σε αυτό το μικρό scooter, άλλωστε, έχουν ενσωματωθεί όλες εκείνες οι αρετές που βλέπουμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της Honda: φιλικότητα στο μάξιμουμ, πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων, ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, επιδόσεις που επαρκούν πλήρως για το αστικό τοπίο και ευελιξία για σεμινάριο. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, αυτή είναι πολύ καλή, στα γνωστά, ανυποχώρητα στάνταρ της Honda. Άριστη συναρμογή των πλαστικών, απουσία μηχανικών θορύβων, γενική αίσθηση συνοχής, ποιοτική βαφή. Το design των λιτών οργάνων είναι όμορφο και σύγχρονο, ενώ και οι διακόπτες έχουν καλαίσθητο και χρηστικό σχεδιασμό. Με τον τρόπο αυτό, η Honda σου δίνει μια πολύ καλή ιδέα για το τι να περιμένεις από τη συμβίωσή σου με το Vision.

Κινητήρας

Ο κινητήρας είναι η επιτομή της λιτότητας και της απλότητας. Στην τροφοδοσία, ο ψεκασμός δίνει εύκολα το διαβατήριο των Euro3 στο Vision, όσον αφορά σε ρύπους, ενώ ταυτόχρονα χαρίζει ηρεμία πνεύματος σε ζέσταμα, λογικές υψομετρικές διαφορές, διαφορετικές θερμοκρασίες, και φυσικά μειώνει την κατανάλωση. Οι 8,3 ίπποι είναι άριστοι για αστικές μετακινήσεις, ενώ θα τα βρουν σκούρα μόνο σε ανηφόρες, όταν έχετε φορτώσει και δεύτερο άτομο στη σέλα. Με ένα άτομο, ο κινητήρας του Vision δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να σκίσει στα δύο το μποτιλιάρισμα, και να αλώσει την πόλη για χάρη σας.

Οδηγώντας

Οι μανούβρες εν στάσει είναι παιχνίδι, αφού το scooter είναι πανάλαφρο. Το τιμόνι κόβει πολύ, ενώ ο κινητήρας αποδίδει συμπαθητικά, και ιδιαίτερα γραμμικά τη δύναμη του. Στο αστικό πεδίο, αλλά και στους επαρχιακούς δρόμους, το Vision μετατρέπεται σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο, και διασκεδαστικό πυραυλάκι, αφού μπορείτε να κινηθείτε σα βολίδα, το ίδιο γρήγορα και ευχάριστα, είτε ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, είτε σε στριφτές διαδρομές. Η ευελιξία χτυπάει κορυφή, παρά τις 2 έξτρα ίντσες στο μπροστινό τροχό, με τη σταθερότητα να βρίσκεται και αυτή πολύ ψηλά, εκτός όταν πλησιάζετε ή έχετε ξεπεράσει τα 100χλμ/ώρα. Βλέπετε, στις ψηλές ταχύτητες, οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν νευρικό το τιμόνι. Με λίγη προσοχή όμως, δε θα ανησυχήσετε, αρκεί να αποφύγετε τις XXL λακκούβες, που σε αυτές τις ταχύτητες θα ταράξουν τη σταθερότητα του scooter. Τα φρένα θα αποδώσουν άριστα, τόσο σε καλή άσφαλτο, όσο και σε γυαλισμένο οδόστρωμα, αφού η πληροφόρηση τους είναι πολύ καλή.

Κινητήρας 4T, 1K, A/Ψ

Κυβισμός (κ.εκ.) 108

Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 8,3/8000

Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 0,9/6.500

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός

Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 2,7

Βάρος (κιλά) 102

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 105

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ