Κατανάλωση (λτ/100 χλμ): 3,1
Το S1 είναι όχι μόνο πρακτικό αλλά και ο ορισμός του… καλού παιδιού! Δε ρυπαίνει, δεν καίει πολλά, δεν ξεκινά απότομα, δε σε προκαλεί να το πιέσεις. Επιπλέον, κουβαλάει πράγματα και ψώνια, φρενάρει με ασφάλεια και δεν παραπονιέται σε κίνηση και δυσκολίες.
Πρόκειται, άλλωστε, για ένα scooter που κατασκευάστηκε για μετακινήσεις στα όρια της πόλης και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα δηλώσει στην επαφή με τον αναβάτη του. Εκεί θα βρουν το σκοπό τους και εκεί θα αποδείξουν τη χρησιμότητά τους οι σχετικά μικρές διαστάσεις, το μικρό τιμόνι με το μεγάλο κόψιμο, η μακριά μετάδοση, οι μικροί τροχοί και ο ανάλαφρος χαρακτήρας του. Το πρώτο τράβηγμα του γκριπ του γκαζιού θα κάνει αισθητή τη μακριά του μετάδοση, η οποία κινεί το scooter σταδιακά και όχι ακαριαία.
Επιπλέον, αν και με το που ανέβεις στη σέλα του, θα προβληματιστείς από το χαμηλό και μικρό τιμόνι, μέσα στην κίνηση θα συνειδητοποιήσεις ότι μπορεί να κόψει αρκετά και να… φιλτράρει το scooter χωρίς κανένα πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα και τους καθρέφτες τους. Ακόμη και σε ανοιχτό πεδίο θα κινηθεί σβέλτα και «αέρινα», ωστόσο, οι μικροί τροχοί του θα του στερήσουν λίγη από τη σταθερότητά του, είτε σε ευθεία είτε υπό κλίση.
Κινητήρας 4T, 1K, Α/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 124,9
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 11,4/8.700
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1/7.000
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 105
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 3,1
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr