Κατανάλωση (λτ/100 χλμ): 3,1
Το S1 είναι όχι μόνο πρακτικό αλλά και ο ορισμός του… καλού παιδιού! Δε ρυπαίνει, δεν καίει πολλά, δεν ξεκινά απότομα, δε σε προκαλεί να το πιέσεις. Επιπλέον, κουβαλάει πράγματα και ψώνια, φρενάρει με ασφάλεια και δεν παραπονιέται σε κίνηση και δυσκολίες.
Πρόκειται, άλλωστε, για ένα scooter που κατασκευάστηκε για μετακινήσεις στα όρια της πόλης και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα δηλώσει στην επαφή με τον αναβάτη του. Εκεί θα βρουν το σκοπό τους και εκεί θα αποδείξουν τη χρησιμότητά τους οι σχετικά μικρές διαστάσεις, το μικρό τιμόνι με το μεγάλο κόψιμο, η μακριά μετάδοση, οι μικροί τροχοί και ο ανάλαφρος χαρακτήρας του. Το πρώτο τράβηγμα του γκριπ του γκαζιού θα κάνει αισθητή τη μακριά του μετάδοση, η οποία κινεί το scooter σταδιακά και όχι ακαριαία.
Επιπλέον, αν και με το που ανέβεις στη σέλα του, θα προβληματιστείς από το χαμηλό και μικρό τιμόνι, μέσα στην κίνηση θα συνειδητοποιήσεις ότι μπορεί να κόψει αρκετά και να… φιλτράρει το scooter χωρίς κανένα πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα και τους καθρέφτες τους. Ακόμη και σε ανοιχτό πεδίο θα κινηθεί σβέλτα και «αέρινα», ωστόσο, οι μικροί τροχοί του θα του στερήσουν λίγη από τη σταθερότητά του, είτε σε ευθεία είτε υπό κλίση.
Κινητήρας 4T, 1K, Α/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 124,9
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 11,4/8.700
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1/7.000
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 105
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 3,1
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr